21 October 2011

Moja skromna kolekcija

Posle današnje kupovine u kojoj sam odabrala ovo:

Classics Glamour 104, Classics Glamour 159, S-he 215, S-he 215

moja skromna kolekcija izgleda ovako:

Golden Rose With Protein 262 - Maybelline mini Colorama 16 Berry Sweet - Classics Glamour 159 - Aura Long Lasting 190 - Golden Rose With Protein 285 - S-he 215

Manhattan Fluo Club 110 - L'Oreal Jet-Set 315 - Aura 177 - Aura 176 - S-he 300 - Golden Rose With Protein 287

Golden Rose - L'Oreal Jet-Set 115 - Rimmel Lycra Wear Pink flash - Classics Glamour 104 - Golden Rose With Protein 201



No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...