29 April 2012

Essence Urban Messages TE 04 Nightline i Miss Selene 206 - poređenje

Nightline je lak iz trend kolekcije Urban Messages koja se više ne može naći u prodaji. Bočica je od 10 ml i koštala je oko 300 dinara, na rasprodaji zbog povlačenja 155 dinara. Miss Selene lakova ima u Pharmacity apotekama i Cristabell parfimeriji, možda i u drugim privatnim parfimerijama. Bočica je od 5 ml, a cena oko 50 dinara.

Nightline is polish from Essence's Urban Messages LE that is no longer available. The bottle contains 10 ml of product. Miss Selene polishes are made by the same company that makes Golden Rose - Erkul cosmetics. They come in 5 ml bottles.

Essence Urban Messages TE 04 Nightline - Miss Selene 206 - bočice

Essence Urban Messages TE 04 Nightline - Miss Selene 206

Na prvi pogled deluju potpuno isto, razlike se primećuju tek pri detaljnijem posmatranju i udubljivanju. I jedan i drugi imaju sitne plave i ljubičaste čestice u sebi. Šimer u Miss Selene je sitniji. Nightline je malo zatvoreniji. Ja bih rekla da je Miss Selene sasvim dobra zamena za Nightline.

At first glance these two polishes look the same. The differences are noticeable only after minute inspection. Both are navy blue with teal and purple shimmer. The shimmer in Miss Selene is finer. The colour of Nightline is just a little bit muted compared to Miss Selene. I'd say we have a dupe.



4 comments:

  1. Oba su bas lepa, ne znam sto sam propustila taj Essence.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da Nightline još možeš da iskopaš u nekom DM-u. Sigurno ga nema na Pašiću.

      Delete
    2. Znam da ih je bilo pored kase ranije, ali ih nisam vidjala u poslednje vreme. Izbacice oni nesto slicno, ubedjena sam :D

      Delete
    3. Ja sam ga videla relativno skoro, ali ne mogu da se setim gde. Verovatno na Zelenjaku.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...