12 July 2012

Don Juan Graffi Top nagrada

Evo sličica sa jučerašnje dodele Don Juan Graffi Top nagrada. Nagrade su dodeljene u omiljenoj mi parfimeriji - Cristabell - u podzemnom prolazu na Terazijama, kod Rode. Mislim da je to jedino mesto gde se i dalje mogu naći Flormar proizvodi po starim cenama i jedno od retkih mesta gde se može naći Don Juan kozmetika.

Hmm, šta sam li sve to dobila?

Jasenka i Ivana - zbog njih je kupovina u Cristabell pravo uživanje

Jasenka, Ivana i tri dobitnice nagrada

Nagrada koju sam dobila je veoma lepa. Čine je Graffi Top GR06, bezbojni lak (LK110), beli lak (LK101) i plavi jednoslojac (OC221) i sjaj za usne 157. One Coat je linija koju je Don Juan izbacio nedavno i zaista odgovara imenu. Toliko mi se dopala da sam na licu mesta kupila i crveni.

lepo pakovanje za lepu nagradu

Šta li se krije unutra?

One Coat OC221 - Graffi Top GR06 - LK101 - LK110 - Brilliant Gloss 157



8 comments:

  1. čestitke još jednom! i stvarno preslatka kutijica!

    ReplyDelete
  2. Slatkis si :) i ove devojke sto tamo rade su stvarno sjajne, uvek me pustaju da biram lakice i sminku do preksutra ;) nadam se da ce biti uskoro slicice ovog plavca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, neće biti sličica plavca jer ga prosleđujem jednoj ljubiteljki plavaca, ali biće crveni One Coat uskoro i jedan plavi magnetni 27. jula.

      Delete
  3. Steta sto prosledjujes plavca, divan je :) Super nagrade! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uslikala sam ga na jednoj ruci i postaviću ovih dana sličice, a onda će vam biti jasno zašto ga prosleđujem.

      Delete
    2. :D ma to se tebi cini.. :D
      Ni ja nisam najzadovoljnija kako mi takve nijanse stoje..

      Delete
    3. Ma tebi bi verovatno dobro stajao jer imaš malo tamniji ten od mog. Retki su lakovi koji čine da izgledam kao leš, ali taj plavac je jedan od tih.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...