14 August 2012

Don Juan One Coat OC 229

OC 226 - OC 227 - OC 228 - OC 229

Don Juan je prošle nedelje izbacio 4 nova laka iz One Coat kolekcije - dva plava, trulu višnju i crni. Odmah sam uzela višnju i crni, jer me plavi lakovi skoro uopšte ne zanimaju. Ne sviđa mi se što se Don Juan suviše usredsredio na takve boje u ovoj kolekciji, a nemaju nijednu ljubičastu, zelenu, žutu ili narandžastu (mint ne smatram za pravu zelenu).
Don Juan One Coat lakovi koštaju 160 dinara, a pakovanje je od 12 ml.

Last week Don Juan placed four new shades of One Coat polishes in the market - periwinkle blue, ultramarine, dark cherry and black. I immediately bought the dark cherry and the black one. I don't like the amount of attention Don Juan pays to the blue polishes in this line when they don't have a single purple, green, yellow or orange polish (I don't consider mint to be true green).

One Coat 228 - One Coat 229

Kada sam videla da su izbacili crni One Coat, bez razmišljanja sam ga kupila jer sam imala dobra iskustva sa prethodna dva One Coat laka i imam puno poverenje u ovu liniju. Kada sam ga isprobala na rozetni bila sam veoma razočarana, a razočaranje se nastavilo i kada sam njime namazala swatch štapić. Izgledao je kao najobičniji crni lak, u klasi sa nedavno predstavljenim Miss Sporty. No, danas sam namazala nokte njime i povlačim što sam drugde rekla kako ovaj lak nije u klasi sa ostalima iz One Coat linije. Na kraćim noktima je ovo sasvim siguran jednoslojac. Za duže nokte je potreban deblji sloj jer se inače malkice providi na izraslom delu, ali i dalje samo jedan sloj. Pigmentacija je veoma dobra, a lak nije pregust. Samo ga treba malo pažljivije naneti kako bi se ravnomerno rasporedila boja. Sjaj mu je visok i sasvim odgovara mojim prohtevima. Suši se brzo - potpuno je bio suv kroz petnaest minuta.
Nadala sam se da će mi Don Juan napraviti savršen crni lak i nisu me izneverili.

Don Juan One Coat OC 229

When I saw that Don Juan offered a black One Coat, I immediately had to buy it because I have good experience with the previous two One Coat polishes and I have full confidence in this line. When I tried it on my nail wheel I was disappointed and my disappointment continued when I swatched it on a swatch stick. It looked like regular black polish in the same class as recently reviewed Miss Sporty. Nevertheless, I painted my nails with it today and I take back what I said elsewhere that it doesn't live up to the name of the line. It is most definitely a one-coater on shorter nails. Longer nails need a thicker coat, but still just one coat because otherwise it looks a bit sheer on the free edge. It is highly pigmented and not too thick. It should be applied with a bit more care in order to achieve even colour. The gloss is high and quite in accordance with my demands. It dries very quick - it was completely dry in fifteen minutes.
I hoped Don Juan will make me a perfect black polish and they didn't fail me.


Don Juan One Coat OC 229

Na slikama imam jedan sloj laka i nemam nadlak. Slike noktiju su snimljene na direktnom suncu, slike flašica u hladu.

I have one coat of polish and no top coat. Swatch photos were taken in direct sunlight, pictures of bottles were taken in shade.


6 comments:

  1. Replies
    1. Uživo su još lepše. Namučila sam se dok sam uhvatila, a posle sam još morala da doterujem slike bočica.

      Delete
  2. Lepi su im ovi novi, plavci su bas interesantni. A ovaj crni je odlican, deluje kao stvarno puna, crna boja, ne mogu da verujem da je to jedan sloj, DJ me u poslednje vreme sve vise odusevljava

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da nas sve oduševljava. Ali oni imaju direktnu komunikaciju sa korisnicima i voljni su da saslušaju i pohvalu i kritiku. Naravno, na njima je da prihvate ili ne, ali reklo bi se da im je jasno da su im najbolja reklama zadovoljne mušterije i obratno.

      Delete
  3. А ја дошла да проверим каква су искуства баш што се плавих лакова тиче :D - онај 227 ми личи на нијансу коју тражим већ годинама.

    Мислила сам да је тај избор боја - три плаве, једно две друге боје - само до моје продавнице, а да другде има и осталих боја. Надам се да ће ускоро да понуде и те које наводиш.

    Баш ми је драго кад видим да се нека домаћа фирма овако труди :) .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju odličan odnos prema mušterijaam i to je zaista za svaku pohvalu. Ukupno ima deset boja OC lakova. Ne znam kada će da izbace nove.
      Što ne zamoliš u toj svojoj radnji da ti naruče i druge boje? Ili se prošetaj do Kristabell (podzemni prolaz na Terazijama, kod Rode). Tamo imaju sve nijanse, a ako nemaju, nabaviće.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...