11 September 2012

Depend magnetic 6008

Drugi lak koji sam dobila preko Parokeets bloga je magnetni Depend 6008. Kao 6005, u pitanju je mini lak (5 ml) sa magnetom u vidu prstena koji pravi prugastu šaru. Meni je ovakav magnet zgodnije da koristim dok je zakačen na bočicu.

The second polish I won at Parokeets blog giveaway is Depend magnetic 6008. Like 6005, it is a mini (5 ml) with stripy magnet on a detachable ring. I find it easier to use this sort of magnet while it is attached to the bottle.


U bočici izgleda kao da je ovo rezeda lak ružičastog odsjaja. Kada se primeni magnet, boja se razdvaja na svetlucavu ljubičastu i metalik plavu. Lak se maže bez problema. Morala sam duže da čekam da se osuši nego obično. Posle višestrukih loših reakcija magnetnih lakova na nadlak, nisam htela da rizikujem i da uništim šaru.

In the bottle it seems that this is a teal polish with pink sheen. After the magnet is applied, the colour splits in shimmery purple and metallic blue. The application was smooth. I had to wait a bit longer than usual for this polish to dry. After I had several magnetic polishes react quite badly to the top coat, I didn't want to take any chances and ruin the pattern.


Slike su snimljene u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Koristila sam Golden Rose prugasti magnet.

Photos were taken in shade. I have two coats of polish and no top coat. I used Golden Rose stripy magnet.


14 comments:

  1. Mnogo je lepa boja! I super je sara ispala.. Da znas da mi se sve vise dopadaju magnetni.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma je zanimljiv. I neočekivano mi se sviđa na mojim noktima.
      Mislim da bi ti odlično nosila magnetne jer imaš kraće nokte i, čini mi se, manje zakrivljenu nokatnu ploču pa bi ti šara ispadala bolje.

      Delete
    2. Da, nisu mi zakrivljeni, verovatno bi ok ispalo, ali sta znam.. Neka jos malo ideja sazri :D Mozda i probam :)
      Pokazala sam md ove tvoje slicice (tj. video je preko ramena :D ) i bas mu se dopalo, "eeeej, sta je to??!!" :D

      Delete
    3. :D

      Razmisli o tome. Mnogi izgledaju veoma lepo i nenamagnetisani, tako da dobiješ 2 u 1.

      Delete
    4. Meni se svideo jedan Essence nenamagnetisan, ali sam ga posle nesto zaboravila.. Za jesen bi bio odlican :)

      Delete
    5. Koji?
      Imam samo jedan Essence magnetni i uopšte ne reaguje na magnet, ali je odličan nenamagnetisan.

      Delete
    6. Ovaj http://www.nihrida.com/2012/01/essence-nail-art-magnetics-hex-hex.html

      Delete
    7. I na njenim noktima savrsen, kao i svi ostali lakovi! :D Mislim da bi mogla i Peridot da mi proda :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...