23 December 2012

Rainbow Honey Mare of the Moon


Pre nekoliko dana mi je stigao paketić od Becky (Naked Without Polish), a u njemu četiri indie laka koja sam dobila u njenoj nagradnoj igri. Dva Rainbow Honey i dva Twee & Honey. Da nisu stigli pred tematski petak, odmah bih namazala neki od njih. Ovako sam morala dva dana da se suzdržim pre nego što sam namazala prvi. Izbor je pao na Rainbow Honey Mare of the Moon. Lakovi se prodaju u pakovanjima od 7 i 15 ml, ne sadrže toluen, DBP, formalin i sastojke životinjskog porekla i nisu testirani na životinjama. Mogu se naručiti sa sajtova Shoppe Eclecticco i Esther's Nail Center.


Package with goodies I won on Becky's (Naked Without Polish) giveaway arrived several days ago. I got two Rainbow Honey and two Twee & Honey polishes. I'd try one of them immediately if they hadn't arrived just before Themed Friday. This way I had to be patient and wait two days to apply the first one. My first pick was Rainbow Honey Mare of the Moon. Rainbow Honey polishes come in 7 and 15 ml bottles in lovely boxes, they don't contain toluene, DBP or formalin and are cruelty-free.


Mare of the Moon je lak iz Equestria kolekcije, inspirisane junacima My Little Pony serijala. Mare of the Moon je inspirisan princezom Lunom i opisan je kao dubok i misteriozan indigo lak sa prelivom na ljubičasto i posut srebrnim polumesecima i hologramskim šljokicama. Posle ovakvog opisa je nemam mnogo šta da dodam jer vernije boju ne mogu opisati. Veoma je pigmentisan i lako se maže, mada sam imala malo problema sa polumesecima koji su se upetljavali u četkicu. Dva sloja laka su potrebna za punu boju i pokrivenost, ali mislim da bi se jedan sloj mogao nositi kao toper. Moraću to da isprobam. Kada se osuši finiš mu podseća na kredu i malo je grub pod rukom, ali jedan sloj nadlaka ga izravnava. Dva sloja nadlaka mogu biti potrebna da bi se sasvim prekrile krupnije šljokice.


Mare of the Moon comes from Equestria collection, inspired by My Little Pony. Mare of the Moon is inspired by Princess Luna and is described as "A deep and mysterious indigo polish with a violet color shift and a sprinkling of silver moon crescents and holographic glitters." I can't add anything to it because this description is quite accurate. It is very pigmented and goes on nicely. I did have some trouble with crescents getting tangled in brush. It takes two coats for full coverage, but I think a single coat can be used as a topper over some other polish. I'll have to try it that way too. Finish of this polish is rather chalky and gritty under finger, but one coat of polish gives it glossy finish and evens it out. Two coats of top coat may be needed to completely cover larger glitter and crescents.


Lak je odbijao da se uslika. Ma koliko se trudila, ljubičasti odsjaj nije želeo da sarađuje, a i sam lak je na slikama ispao nešto plavlje nego što zaista jeste. Imam dva sloja laka i jedan sloj nadlaka. Sve slike osim poslednje su snimljene na dnevnom svetlu.


This polish did not let me make accurate photos of it. The shift to purple did not want to be captured on camera, and the polish looks a bit more blue in photos than it is in person. I have two coats of polish and one coat of top coat. All photos except the last one were taken in daylight.


Nezgodna strana ovog laka je što mi je užasno obojio nokte. Ovako su izgledali posle skidanja laka. Sve sam uspela da skinem uz pomoć Alverde seruma i blagog poliranja finom turpijom.


What's not so great about this polish is that it stains nails. This is how my nails looked after the removal of the polish. I did manage to remove the stains with Alverde serum and light buffing.


18 comments:

  1. It's super pretty, reminds me of a sky when it starts snowing :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trust me, pics don't do it justice. It is much more beautiful in person.

      Delete
  2. Prelep je. Sad ti zavidim na noktima, ja imam patrljke :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja sam svoje skratila i mislim da ću održavati ovu dužinu.

      Delete
  3. preprepredivan! čestitam ponovo na paketiću, imaš sreće! ali lakić je stvarno sjajan (i ja bih ga koristila kao topper, štednje radi :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala. Mnogo, mnogo, mnogo lep. Pazi kada ja koja ne volim plave lakove to kažem.

      Delete
  4. Bas je dobar, pogotovo me odusevljavaju ovi glitercici u obliku meseca :) i naravno, cestitke za nagradu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ovim lakom sam posebno oduševljena jer nisam očekivala da će mi se dopasti.

      Delete
  5. Bas je zanimljiv! I proviruje taj ljubicasti odsjaj, da znas... :)
    Ide ti lepo uz ten..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni se mnogo dopada kako mu boja varira od morske do noćne plave.

      Delete
  6. Hey lijepi pozdrav :)
    Kao prvo da kažem da obožavam ovoj tvoj blog, uvijek nađem super inspiraciju :) Stvarno rasturaš što se4 noktiju tiče... btw. radim neki post na svom blogu o novogodišnjim noktima, pa sam posudila neke tvoje slikice i stavit ću link na tvoj blog :)
    Nadam se da ne smeta i da imam tvoje dopuštenje, hehehe :)

    Nastavi samo sa super postovima, čitam te i pratim, pusaaaaa

    Matea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Naravno da možeš da upotrebiš sličice sve dok ih ne menjaš, odnosno dok ostaju potpisane.

      Delete
  7. Ja padam na sve što je plavo :D od baby do royal blue ...



    http://majolinacity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ovde sam zaboravila da ti ostavim komentar, a ovo mi je mozda najlepsi lak koji sam videla do sada, podseca me na jednu pricu iz one knjige "365 bajki za laku noc" i bas mi je zao sto ti je toliko obojio nokte :(
    I da ti ne ostavljam komentare na stare postove svuda, odusevljena sam i GR Jolly Jewels 121, savrseno ide uz DJ 180, taj lak bih ti preporucila. Dugo sam trazila ovako nesto:
    http://fabulousmag.co.uk/2012/05/18/are-you-a-master-of-re-invention/kylie/

    I nasla sam u toj kombinaciji :)

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na preporuci. Imam nešto slično i uskoro ću ga predstaviti.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...