28 April 2013

China Glaze Strap On Your Moonboots


Divno vreme me je navelo da sada nosim holo lakove jer tek sada njihova lepota dolazi do izražaja. Ovaj sam nosila čak dva puta tokom proteklih nedelju dana. Prvi put preko vodene baze, ali bez nadlaka, drugi put bez ikakave baze i sa slojem Seche Vite. Velika je razlika između ta dva nošenja. U prvom slučaju mi se sa nokta prvog dana odvalio komad laka. Možda zbog baze, a možda nešto nisam uradila kako treba. S druge strane, bez baze i sa nadlakom mi je stajao puna četiri dana da mi se nije pojavila bela crta na vrhu nokta.


Lovely weather was the reason for my wearing holo polishes these last couple of weeks. They truly come alive in sunlight. I wore this one twice last week. First time over aqua base coat and with no top coat, other time with no base coat and with a layer of Seche Vite top coat. There was a great difference between the two cases. In the first instance a large chunk of polish fell off my nail the same day I painted my nails. Perhaps it was because of the base coat, perhaps I didn't do something right. On the other hand, when I painted bare nails two coats of polish and put a coat of Seche Vite it lasted for four days without so much as white line at the free edge.


China Glaze Strap On Your Moonboots (81293) Hologlamac je koji sam naknadno uzela pošto ga je MarryJ predstavila na svom blogu. Nisam zažalila. Boja mu je sivkasto-plava, veoma nosiva i, rekla bih, prilično neutralna u senci. Na svetlu postaje dublja i življa. Veoma je pigmentisan i pokriva iz jednog sloja, mada dva sloja preporučujem kako bi mu se produžila trajnost na noktima. Suši se veoma brzo. Nadlak ne utiče na efekat duge. Ne boji nokte, čak i bez baze.


China Glaze Strap On Your Moonboots (81293) is a Hologlam polish I only got after MarryJ did a review on her blog. I did not regret it. This is a very wearable greyish-blue polish, that looks quite neutral in shade. It is very pigmented and gives full coverage in one coat, but I recommend wearing two to increase the wear time. It dries very fast. Top coat won't dull the rainbow effect. It doesn't stain nails, even without any base coat.


Sve slike osim poslednje dve su snimljene na suncu. Poslednje dve su snimljene na indirektnom dnevnom svetlu. Imam jedan sloj laka preko Golden Rose Hydrating Aquafix baze i nemam nadlak.


All photos except the last two were taken in sunlight. The last two were taken in indirect daylight. I have one coat of polish over Golden Rose Hydrating Aquafix base and no top coat.


Usput, dodala sam slike drugih Hologlam lakova na suncu. Možete ih videti na kraju pojedinačnih tekstova o njima.


By the way, I added sunlight photos of other Hologlam polishes I have. You can find them at the end of their respective posts.

China Glaze Cosmic Dust
China Glaze Galactic Gray
China Glaze When Stars Collide


25 comments:

  1. Wow! Bas je lep! Mnogo dobro ti stoji :)

    ReplyDelete
  2. Moj favorit iz te kolekcije (sa jos jednim svetlijim plavcem)! :)

    Mogu ti reci da ti ove nijanse odlicno stoje! Bas mi se dopada.. I super si uhvatila holo efekat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Koji od svetlijih plavaca ti je to zapao za oko?

      Delete
    2. Take a trek :)
      Isto je lep..

      Delete
  3. Predivan je!
    Mislim da ga je eko imao na okupljanju i da me je dosta podsetio na DS Fantasy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelena ga je, čini mi se, ponela. Možemo ih uporediti.

      Delete
  4. Fantasticno ti stoji na te prelepe nokte.
    Odlican dan za slikanje holosa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Bebi :*
      Vreme je kao stvoreno za holose.

      Delete
  5. Odlično si ga uslikala, predivan je :)

    ReplyDelete
  6. Uf, sto je lep, cak i bez sunca izgleda super, dobra mu je osnovna boja. Ali kao sto znas, ne dam se namamiti ;)

    ReplyDelete
  7. Na duge nokte fantasticno stoji :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da svakome odlično stoji. Veoma je lepa i zanimljiva boja.

      Delete
  8. Wow what a gorgeous color on you! I love the holo effect! :-)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I'm surprised you didn't get this one because I think it would look awesome on you.

      Delete
  9. Mnogo je lep. Odlicne slike si napravila. Sad je vreme za njih. Krajnje vreme da nabavim i ja Hologlamca :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se - krajnje je vreme da i ti nabaviš koji :D

      Delete
  10. Bas mi je drago sto si ga kupila! Fantasticno ti stoji! Koliko tebi u proseku traju na noktima Hologlamci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeee, ja menjam lak na dva dana tako da ti ne mogu odgovoriti. Bez nadlaka mi se istog dana pojavi bela crta.

      Delete
  11. dobar je, ali sam ja ipak očekivala jači holo efekat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživo jeste nešto jači, ali svakako je diskretan u poređenju sa nekim drugim holosima.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...