09 May 2013

Liebster award 2, 3, 4 i 5


Ranije sam spomenula da ne volim piramidalne šeme, lance svetog Antuna i slične stvari i jednom sam već na svoj način odgovorila na Liebster nagradu, ali u međuvremenu sam dobila još četiri (od Malog Praseta, Chester, Skin, Hair and More i Azziella) i skrenuta mi je pažnja na to da sam nagradu previdela pa sada nekako moram da nešto napišem tim povodom. Stoji i dalje sve što sam napisala u članku Nagrade, piramidalne šeme i lanci svetog Antuna. Takođe stoji i ono što sam napisala kada sam dobila Liebster nagradu, da nagradu i ja treba da dodelim blogovima koji imaju manje od 200 sledbenika i da postavim svoj set pitanja za njih, što neću učiniti, ali ću svakoga pozvati da pregleda blogove koje pratim i da vidi da li se možda među njima nalazi neki blog za koji nisu znali ranije, a koji im može biti zanimljiv. Svakako treba da posetite blogove sa kojih sam ja dobila ovu nagradu jer njihovi autori očigledno imaju veoma dobar ukus :D

I've mentioned in one of my earlier posts (only in Serbian, though), that I don't like chain letters/emails, pyramid schemes, awards that are designed in such manner and similar stuff and I have already responded to a Liebster award in my own manner. I have received another four (from Malo Prase, Chester, Skin, Hair and More and Azziella) and now I should do something about it. I still feel the same way I did when I wrote about such prizes and when I replied to Fitzy's questions. I still won't nominate other blogs and ask my own set of questions, but I will invite you all to check out blogs I'm following because maybe there's a blog you don't know about that you may like among them, and you certainly should check out the blogs that nominated me, because their authors have very good taste :D


Pošto Prasli nije postavljala nikakva pitanja ni uslove, samo ću reći da, ako već to ne radite, obavezno počnete da pratite njen blog. Ne znam da neko ima specijalizovaniji blog o lakovima za nokte od nje, tekstovi su joj urnebesni, a slike odlične.

Malo Prase didn't ask any questions or gave any conditions, she just recommended blogs she likes. You should follow her blog because I don't know of a more specialized nail blog than hers, her photos are awesome and her texts are hilarious (she writes only in Serbian, though).


Chester je postavila sledeće pitanja:
Chester asked the following questions:

1. Koji je sledeći film koji želiš da vidiš? / What is the next movie you want to see?

Iron Man 3

2. Da tvoj trenutni posao prestane da postoji, koje bi bilo tvoje zaposlenje iz snova? / If your current job was no more, what would be your dream job?

Meni sve brzo dosadi, tako da savršen posao za mene ne postoji, ali to bi svakako morao biti posao na kome sam sama svoj gazda i na kome ne bih morala da se bakćem direktno sa mnogo ljudi. / I get easily bored so there's no ideal job for me, but in any case it would have to be something where I'm my own boss and that I don't have to personally engage with many people.

3. Šta radš iznova i iznova iako znaš da je šašavo? / What do you do over and over again although you know it's silly?

Od svih glupih i šašavih stvari koje ponavljam, omiljeno mi je nošenje rajfova sa rogovima i mačjim ušima. Svake godine, od Noći veštica do Nove godine, nosim rogiće, a mačje uši, za koje ljudi obično misle da su rogovi, nosim s vremena na vreme, ponekada i na fakultet. / Out of the silly stuff I do over and over again, my favourite one is wearing hair bands with horns or cat's ears. I wear horns every year from around Halloween to New Year's Eve, and I wear cat's ears every now and then, sometimes to uni, and people usually think those are horns.

4. Elektronski čitač knjiga ili papirna izdanja i zašto? / eReader (like a Kindle) or paper books? And why?

Nemam elektronski čitač, ali bih volela da da imam neki. Zaista volim knjige. Volim njihov miris i osećaj papira u ruci. Volim da vidim police u mojoj sobi ispunjene svim tim knjigama, posebno rečnicima, ali ne volim kada me neka teška knjiga koju sam odabrala za čitanje pred spavanje zvizne po nosu niti bol u leđima od silnih knjiga koje moram da vucaram sa sobom. / I don't have an eReader, but would love to have one. I love books, I really do. I love the smell and the feel of paper under my fingers, I love to look at all the shelves in my room filled with books, especially my dictionaries, but I don't like to be hit on the nose by a heavy volume I'd read when I go to sleep, or to pull my back because of the weight of all the books I have to carry around.

5. Koliko često proveravaš e-poštu i poštansko sanduče? / How often do you check your emails? And your mailbox?

Inboks proveravam svako malo. Računar mi je skoro stalno uključen i aplikacija za proveravanje pošte sa njim, a i telefon sam povezala sa email nalogom tako da mi stiže obaveštenje kad god dobijem novu poruku. Poštansko sanduče proveravam kad god prođem pored njega jer samo otac i ja imamo ključeve od sandučeta, a on ne izlazi često. / Ever so often. My computer is almost always turned on and my gmail checker app is working all the time and my phone is synced with my email inbox so I get a notification every time I get an email. I check my mailbox every time I pass it because only myself and my father have keys to it and he doesn't go out very much.

6. Šta te opušta? / What is the one thing that relaxes you?

Masaža. Inače sam stalno napeta i ne umem da se opustim, ali masaža je jedino što me makar delimično može opustiti u fizičkom smislu. Psihički, ništa. / Massage. I'm tense all the time and I can't relax, but massage is the one thing that relaxes my body. Nothing can truly relax my mind.

7. Kome si poslednjem napisala pravo pismo? / Who was the last person you wrote a real letter to?

Stričevoj bivšoj supruzi. Kada su se odselili, slala nam je divna pisma i dan danas se dopisujemo sa njom, mada ne baš često. / My uncle's first wife. She used to send us lovely letters when they moved away and we still write to each other from time to time, but not that often.

8. Čemu si poslednjem prestala da se opireš? / What was the last thing you stopped fighting and accepted?

Činjenici da sam samo podanik mačjeg gospodara. / That I'm just a minion of a feline overlord.

9. Da li volontiraš? Ako da, zašto? / Do you volunteer? If so, why?

Ne volontiram. / No.

10. Ko ti je omiljeni muzičar? / Who is your favorite musician?

Težak izbor, ali recimo da je to Gary Moore. / This is a tough one. Let's say Gary Moore.

11. Dve stvari koje su ti teške u šminkanju/lakiranju noktiju. / Two things you find difficult about makeup / nail polish.

Nemoguće mi je da uvijm trepavice na oba oka. Mogu da ih uvijem savršeno na desnom, ali ne i na levom. Još nisam naučila da lepo pečatiram nokte. / Curling eyelashes on both eyes is a mission impossible for me. I can do it on my right eye, but not the left one. And I'm still to learn to stamp my nails well.


Skin, Hair and More je postavila sledeće pitanja:
Skin, Hair and More asked these questions:

1. Da li možeš da izdvojiš jedan proizvod što se tiče preparative za koji smatraš da je nešto najbolje što si ikada koristila? / Is there a product you can single out as outstanding as far as preparative cosmetics is concerned?

Ne znam da li se može računati, ali brami amla ulje me je oborilo s nogu. Zahvaljujući njemu napokon imam dužu kosu. / I'm not sure if it counts, but brahmi amla oil swept me off my feet. It is the reason I finally have longer hair.

2. Isto pitanje samo za dekorativu. / The same as 1, but decorative cosmetics.

Karaja Rouge Mat karmin. Veoma postojan karmin, mat (ne volim sjajne karmine), a i pakovanje dugo traje. / Karaja Rouge Mat lipstick. It is long-wearing, matte (I don't like shiny lipstick) and one bullet lasts very long.

3. Da li imaš neki parfem koji smatraš svojim ‘’ličnim potpisom’’? Do you have a signature scent?

Ne koristim parfeme. Da ih koristim, to bi sigurno bio Joop! Homme. / I don't use perfume. If I did, my signature one would be Joop! Homme.

4. Koje tri reči te najbolje opisuju? / Three words that describe you best.

Odana, izbirljiva, usavršiva. / Loyal, picky, perfectible.

5. Šta si u horoskopu, i koliko zaista ličiš na svoj znak (po osobinama, naravno ne fizički :D ) / What's your star sign and how much are you really like it?

Ovan sam i to prilično tipičan, ali sada sve više počinjem da se ponašam kao Strelac. / I'm Aries and a typical one, but as I get older I noticed I act more and more like Sagittarius.

6. Da pišeš autobiografiju, koji bi naslov knjige bio? / If you wrote an autobiography, what would be its title?

Mačka me gleda sa vrha ormara i misli: "Vidi kretena" / The cat is looking at me from the top of the cupboard thinking "Look at an idiot"

7.Omiljena boja ruža? / Favourite lipstick colour?

Trula cigla, tj. zagasit, ciglasto-crven koji nanesen u debljem sloju poprima nijansu trule višnje. / Dark brick-red that looks like black cherry when applied in more coats.

8. Stil šminkanja koji preferiraš? / Which make-up style do you prefer?

Ne znam kakvi su stilovi u šminkanju, ali najviše volim da stavim malo maskare, rumenilo i svoj omiljeni crveni ruž. S druge strane, rado zacrnim oči i stavim samo još rumenilo i balzam za usne. / I don't know anything about make-up styles, but I usually use just a bit of mascara, blusher and my favourite lipstick. On the other hand, I like to blacken my eyelids, put a bit of rouge on my cheeks and balm on my lips.

9. Koju zemlju bi volela da posetiš? / Which country would you like to visit?

Mnoge. Jedino me ne privlače zemlje romanskog govornog područja i dalekog istoka, ali čak bih i to volela da vidim. / Many. I'm not that attracted to the Far East and Romance-speaking countries, but I wouldn't mind visitind those countries too.

10. Ti, pusto ostrvo, i koje 3 stvari? / You, desert island and which 3 items?

Laptop, solarni punjač, kašmirski šal. / Laptop computer, solar charger and my pashmina.

11. Da li imaš nekog kućnog ljubimca? / Do you have a pet?

Nemam svog ljubimca, ali imam mačka na gostovanju na neodređeno vreme. / I don't have a pet of my own, but there is a cat that's staying with us for an indefinite time.



Azziella je želela da zna sledeće:
Azziella wanted to know the following:

1. Jesi li jutarnji ili večernji tip? / Are you a morning or evening type of person?

Jutarnji. Ležem sa kokošima i sa njima se budim :D Noću nisam operativna. / Morning type. I'm a true lark. I don't function that well at night.

2. Jesi li pušač? / Are you a smoker?

Najgora sam vrsta nepušača - bivši pušač. Pušila sam aktivno više od deset godina, ali nisam zapalila cigaretu više od dve godine. / I'm the worst kind of non-smoker - an ex-smoker. I was a smoker for over ten years, but I quit cold turkey and I haven't lit a cigarette for over two years now.

3. Koliko često gledaš ili čitaš vijesti? / How often do you watch or read news?

Uopšte ne pratim vesti. Želim da se poštedim nepotrebnog nerviranja. Ako se dešava nešto važno, roditelji će me obavestiti. / I don't do it at all. I want to spare myself unnecessary upset. If there's something important, my parents will inform me.

4. Koju tv emisiju gledaš, a sram te priznati? :D / Which is your guilty pleasure TV show?

The Apprentice

5. U kojem filmu/seriji bi se voljela naći? (ti kao dodatan lik i s kime bi tamo bila kompanjon) / Which film/TV series you'd like to be part of?

Pošto sam socially awkward penguin, verovatno bih se našla kao ženski pandan Džefu iz serije Coupling. / Being a socially awkward penguin, I'd probably be best as a female counterpart to Jeff from Coupling.< 6. Što si zadnje pogledala u kinu? / What is the last thing you went to cinema to see?

The Hobbit : An Unexpected Journey

7. S kojom osobom iz povijesti bi voljela sjesti na ručak ili večeru (i zašto)? / Which historic person you'd like to go out for a dinner or lunch and why?

Recimo sa Direrom. On je moj omiljeni umetnik i pokušala bih da ga ubedim da treba da naslika moj portret. / Let's say Dürer. He is my favourite artist and I'd try to persuade him to paint me.

8. Da možeš birati kamo ćeš otputovati posve besplatno, gdje bi otišla? (Mars nije u konkurenciji :D) / Where in the world would you like to travel for free?

U Japan. Nisam crkla-pukla da tamo odem, a ima stvari koje vredi videti, a i inače je to skup put pa se ne bih bunila da dobijem put i boravak tamo :D Inače više volim da dobijem besplatno stvari za koje ne marim. Nije mi teško da odvojim novac za ono što zaista želim. / To Japan. I'm don't want to go there at all costs, but there are things there worth seeing and the trip is expensive, so I wouldn't mind getting a free vacation there. I generally like to get for free those things I'm not that keen on. If I really want something, I'll find money for it.

9. Koje mjesto koje si posjetila ti je ostalo u sjećanju kao najputovanje? / Of the places you visited, which one was the most memorable?

Maturska ekskurzija, posebno dan u Firenci. Italija me nikada nije privalačila, ali se u Firencu želim vratiti. / The day I spent in Florence on my graduation trip. I was never attracted to Italy, but I want to go back to Florence.

10. Voliš li obilaziti shopping centre i što najviše voliš kupovati? / Do you like to go to shopping malls and what do you like to shop for best?

Ne volim ih. Ne volim kupovinu, isprobavanje i gužvu. U tržnim centrima obično i nema ničega po mom ukusu. / I don't like shopping malls, shopping, trying things on and the crowds. I usually can't find anything I like there anyway.

11. Idealna večer? / An ideal evening?

Što sam starija sve sam sklonija mirnim danima. Dakle mirno veče u šetnji sa dragim ili sa prijateljima, pivce u nekom lepom kafiću i možda neki lep film. / As I get older I like quiet evenings more and more. So, a peaceful stroll with my sweetheart or friends, a glass of beer at some nice bar and maybe a film.


10 comments:

  1. Jeej! Prvo moram reći: The Apprentice! Obožavam tu seriju, a svaku novu sezonu željno isčekujem. Hobbita sam i ja zadnjeg pogledala u kinu. I također sam bivši pušač :D. Prestala sama od sebe jer mi više nisu odgovarale i sad mrzim kad smrdim na dim nakon izlaska. Sva sreća pa se rijetko gdje vani bude u dimu jer su zabranili pušenje pred par godina. Ni ja baš ne ljubim šoping centre, osim odjele sa suđem i kozmetikom :D Više sam tip od internet kupovine, ali tu bude problema kad se naručuju lakovi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, ne bih lakove online naručivala ako ne mogu i uživo negde da ih vidim ili isprobam.

      Delete
  2. Potpuno si me odusevila odgovorom za Gary Moore <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene! Ali i mačorkom na neodređeno vreme <3
      I hvala ;)

      Delete
    2. Kao što rekoh, teško je to pitanje. Mogla sam da stavim i Nika Kejva ili Safri Duo ili ceo Viva Vox hor.

      Delete
    3. A, da, macan je već sigurno dve godine kod nas na gostovanju :D

      Delete
    4. I ja sam se oduševila kad sam pročitala to. :) I ono za uvijanje trepavica, mislim da si ti prva osoba koja me razumije. :D

      Delete
    5. Dobro je. Nisam usamljen slučaj.

      Delete
  3. Tako nekako sam i zamišljala tebe :) Prvi put da pogodim što se blogerki tiče :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...