25 June 2013

Don Juan One Coat OC251


Don Juan One Coat OC251 je moj prvi i sasvim izvesno poslednji koralac. Nikada nisam volela koralnu boju i nisam sigurna da li mi se manje dopada kada vuče na ružičastu ili na narandžastu. Sada sam imala priliku da proverim kako bi mi koralna boja stajala i samo sam potvrdila raniji stav. Savršena formula ovog laka mi nije dovoljan razlog da ga zadržim. Ova nijansa je veoma jarka, upadljiva, skoro neonska i intenzivnija nego na mojim slikama (ko je ikada pokušao da uslika neonski lak zna o čemu pričam). Pretpostavljam da bi mnogo dobro izgledao na tamnijem tenu, na sunčanoj plaži i posebno pored Pirsa Brosnana. Poput većine One Coat lakova, ovaj sasvim opravdava ime linije kojoj pripada. Pokriva iz jednog sloja, brzo se suši i ima visok sjaj.


Don Juan One Coat OC251 is my first and quite certainly last coral nail polish. I've never liked coral reds and I'm not sure whether I like it less when it leans towards pink or orange. Now was my opportunity to try this colour on and I only confirmed my earlier standpoint. Its perfect formula wasn't enough for me to keep it. This shade is very bright, very loud, almost neon and it turned out more subdued in my photos (those who tried to take a pic of a neon polish know what I'm talking about). I suppose it would look especially nice on darker tan, sunny beach and next to Pierce Brosnan. Like other One Coat polishes, this one lives up to the name of the line. It gives full overage in single coat, dries fast and has high gloss.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan deblji sloj laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have one thicker coat of polish and no top coat.



34 comments:

  1. Meni se baš sviđa :D iako ni sama ne nosim toplije boje, većinom se odlučujem za one sa hladnim tonom ili podtonom jer mi bolje izgledaju na noktima. ali ubaci se i poneka toplija, mada rijetko.
    jedva čekam da se nađem negdje blizu Don Juan stalka da kupim puno ovih lakova . :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ćeš naći stalak negde jer ovi lakovi su zaista dobrog kvaliteta.

      Delete
  2. Uh, fantasticna boja! :D Da nemam slicnih, odmah bih ga kupila! :D
    I lepo ti ide uz ten, steta sto ga ne volis.. :P :D

    ReplyDelete
  3. Ja volim koralne... Pierce is old, come on :D :D

    ReplyDelete
  4. stoji ti fantazija, i super za formulu, ali ako te neko za ovo razume, to sam ja :D da bih ja nosila koralca, ne sme da vrišti i mora da ima nekakav šimer.

    za pirsa se slažem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Moram ovaj nekako da udomim. Niko u mom okruženju nije zainteresovan za ovakve koralce.

      Delete
  5. Corals are not really me - but this one could be because it's so strong and leaning towards red - it looks gorgeous on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I could send it to you if you don't mind getting a polish that has been swatched.

      Delete
  6. Što god ti mislila o ovome laku ja mogu samo reći da je nijansa prekrasna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nijansa jeste prekrasna, samo nije u mom fazonu.

      Delete
  7. Replies
    1. Na slikama deluje crvenije nego što zaista jeste.

      Delete
  8. I havne't even heard about this brand before but it looks so interesting with this nice opacity and beautiful glossy finish!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is a local Serbian brand, but a great quality product.

      Delete
  9. Mnogo je lepa boja, imam sličan GR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. S obziom na to da se u koralce ne razumem, meni se čini da je ovaj prilično jedinstven. Sigurno ima sličnih, ali nisam videla ovako jarke.

      Delete
  10. Moj omiljeni OC <3 Šteta što ne voliš koralce :(

    ReplyDelete
  11. Lak izgleda fenomenalno. Ja ne volim OC liniju, ali ovaj i onaj rozi se smeštaju na wish listu.
    Baš ti lepo stoji, veselo, letnje, ali razumem da je tebi čudno sa njim... tako se ja osećam sa većinom tamnih lakova tako da smo po tome dijametralno suprotne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je što smo toliko različite. Da i ti nosiš tamne lakove verovatno bih udvostručila broj kupljenih lakova.

      Delete
  12. Uvek se divim kad namazes ovako neke bojice. Predivno ti stoje i na oblik, i na duzinu noktiju i uz ten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Još kad bih i ja mogla da ih zavolim...

      Delete
  13. Meni se mnogo svidja bojica, gledala sam ga u bocici i izgleda mirnije a na ovim slikama je bas jak i divan za leto. Dzaba da pisem i kako ti dobro stoji... ;)

    ReplyDelete
  14. It's a beautiful coral and the formula sounds fantastic! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  15. Prelep je! Pogledacu :D Al sto mi ne ide uz tebe, ma dzaba i sto ti lepo stoji :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...