08 June 2013

Ombre


Tema jučerašnjeg petka je bila ombre manikir. Vidim da iz nekog razloga mnogi mešaju ombre i gradijent. Jeanette Swatchaholic je divno objasnila tu razliku u ovom postu. Ja sam koristila redom od palca ka malom prstu: Color Club Revvvolution, China Glaze Galactic Gray, NailsIT Barnabas, China Glaze Cosmic Dust i Nfu.Oh 61.


The theme of yesterday's themed Friday was ombre mani. I have noticed many confuse ombre and gradient manicures. Jeanette Swatchaholic explained the difference wonderfully in this post. The polishes I used are from thumb to pinkie: Color Club Revvvolution, China Glaze Galactic Gray, NailsIT Barnabas, China Glaze Cosmic Dust and Nfu.Oh 61.


37 comments:

  1. Oh, this is an interesting and lovely ombre - great choices of colors!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Pa da. Mogla sam jedino da uradim ovaj i crveni, ali sam pretpostavila da će neko drugi uraditi crveni.

      Delete
  3. Predivno ti stoji, predivno si uradila i predivna slika! :D

    ReplyDelete
  4. bas dobro je izpalo <3
    moram da ukradem ideju :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slobodno. Mislim da ti čak imaš više mogućnosti jer imaš pristup većem izboru lakova.

      Delete
  5. Sjajno. I kamen mi se, kao po običaju, baš sviđa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Ljubice. Moja ljubav, moj verni pomoćnik, moj omiljeni labradorit zvezda je svake slike na kojoj se nađe.

      Delete
  6. Baš imaš osećaj da spojiš dobre boje :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije to teško kada se ograničiš na malo boja. Hvala.

      Delete
    2. Veruj mi, neko ne ume ni tada.

      Delete
    3. Pretpostavljam da ima i takvih :D
      Ja ne umem da nacrtam krug ni uz pomoć šestara.

      Delete
  7. predivno je ispalo. da li treba još jednom da kažem da mi je favorit revvv? :D

    ReplyDelete
  8. Kako ti moćno stoji! Odlično je

    ReplyDelete
  9. Divno!
    Ali taj na malom prstu! VRH!!! I naravno, nama nedostupan :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Naravno, većina tih divnih stvari nam je nedostupna :(

      Delete
  10. Odlicna ideja i bas lepi lakovi. :)

    ReplyDelete
  11. Ombre i kamen mudrosti :D
    Prelepo :)
    Ne moram da ti pisem da sam opet imala neke asocijacije meni poznate gledajuci u tvoje prelepe nokte :)))

    Vidim pisaces o onom Eveline cudu za zanoktice i jedva cekam da to procitam, posto mojim napacenim, izgrizenim zanokticama izgleda nema spasa :( Ako znas neki preparat protiv grickanja zanoktica, to bi mi znacilo, trazila sam, ali sve je vezano za nokte. Pokusavam na sve nacine da se disciplinujem, ali nikako mi ne ide :'(

    Pozdrav, Alekta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, da je kamen mudrosti...

      Iskreno, nisam čula za nešto protiv grickanja zanoktica. Ne znam koji deo grickaš - baš zanoktice ili onu kožu sa strane nokta, ka jagodici?

      Delete
    2. Pa pravo da ti kazem ja nekako sve to stavljam pod zanoktice, evo ova slika:
      http://cf.ltkcdn.net/skincare/images/std/42672-425x280-Cuticle_picking.jpg
      Na tako nesto lice moji nokti sa kozom okolo, samo ipak malo blaza forma, vise grickam ovo sa strane, ali ja bih da potpuno prestanem sa tim, pa sam mislila ako ima neki tretman koji se maze na njih, kao na nokte, da je gorak, ljut ili sta vec, da me odbije od toga.
      A u medjuvremenu trazim nesto bas efikasno da mi nahrani to podrucje i oporavi koliko toliko (probla sam svasta, ali slaba vajda), pa sam se zato zainteresovala za Eveline.

      Ako naidjes na nesto zanimljivo, spomeni i hvala ti unapred :)

      Delete
    3. Plašim se da zaista ne znam za neko takvo sredstvo. Ovo Eveline nije to što ti tražiš. Jedino što mi pada na pamet je Šenemil ulje za nokte i zanoktice. Ono ima jak miris bilja, a mogu pretpostaviti da mu ukus nije prijatan. Sigurno će ti nahraniti zanoktice i možda te odvratiti od grickanja.

      Delete
  12. Bas dobro izgleda. Mislim da nisam jos dosad videla omrbe sa holo lakovima, odlicna ideja.

    ReplyDelete
  13. Neobičan izbor, ali jako dobro izgleda.

    ReplyDelete
  14. Drugačiji, mada mi se još više sviđa žuti ombre. Ovo je zapravo sjajna tehnika kad hoćeš da uradiš poređenje na noktima i da ne bude samo za slikanje. Ja sam radila ljubičasti i ispao je veoma nosiv.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...