24 July 2013

Zoya Blaze


Kada je Zoya zimus izbacila Ornate kolekciju po prvi put sam zaista osetila tugu što ovi lakovi nisu dostupni kod nas, no kada samo proletos saznali da će Ultra Sun početi da uvozi Zoya lakove rodila se nada da ću ipak moći da nabavim ove lepote. Trebalo je sačekati do juna, ali napokon je Ornate kolekcija stigla. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. Svi lakovi osim Pixie Dust koštaju 560 dinara i dolaze u pakovanjima od 15 ml. Možete ih nabaviti u Ultra Sunu. Ultra Sun šalje širom Srbije, a ima i distributere u Nišu i Čačku.

Zoya Ornate Holiday Winter Nail Polish Collection Image
izvor/source

When first swatches of Zoya Ornate collection showed up on the internet for the first time I truly felt sad these polishes weren't available in Serbia, but when we learned that Ultra Sun will import them I was hopeful I'll finally get my hands on these lovelies. I had to wait till June, but the Ornate collection arrived after all. Zoya polishes don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.


Blaze (ZP641) je bila moja ljubav na prvi pogled. Možete i sami videti zašto. U senci i pri indirektnom svetlu deluje kao džem od malina ispunjen finim srebrnastim česticama. Na direktnom svetlu postaje jasno otkud mu ime (svi Zoya lakovi su imenovani po osobama i, mada ne znam po kome je ovaj nazvan, značenje ovog imena je plamen, bljesak, sjaj) jer se vidi da srebrnaste čestice nisu srebrnaste već prizmatične, ali zbog bazne boje laka do izražaja najviše dolaze crveni i ljubičasti tonovi. Ove čestice i po boji i po obliku i po sjaju podsećaju na one u OPI Designer Series lakovima, ali među OPI lakovima nema sličnog ovom.


Blaze (ZP641) was my love at first sight. You can see why. In shade and in indirect light it looks like raspberry jam filled with fine silvery glass flecks. Indirect light it becomes clear where this polish got its name (I mean the meaning, I have no idea who this polish is named after) because you can see that silvery particles aren't silvery but prismatic, but due to the base colour they mostly flash red and purple. These particles resemble those in OPI Designer Series in shape, colour and size, but I couldn't find an OPI polish similar to this one.


Što se mazanja tiče, nemam zamerki. Mislim da sam već spomenula da mi se četkica iz Zoya lakova mnogo dopada. Veoma je zgodnog oblika i veličine i njome se lak sasvim lepo raspoređuje po noktu. Doduše to nije teško ako se uzme u obzir da je konzistencija samog laka veoma dobra. Iako Blaze deluje kao da je žele, puna pokrivenost nokta se može dobiti iz jednog sloja, mada bih savetovala mazanje dva kako bi se boja ujednačila, a i zbog trajnosti. Slojevi se suše brzo. Površina je prilično glatka. Lak se fino cakli, ali nema visoki sjaj. Ako volite izgled geliranih noktiju, treba da nanesete nadlak.


As far as the application goes, I have no complaints. I think I mentioned earlier I love Zoya brush. Its shape and size are quite convenient and it distributes polish over the nail very nicely. That isn't hard, though, if you consider how good the formula of this polish is. Even though Blaze seems to be a jelly polish, one coat is enough for full coverage, but I'd recommend applying two in order to even out the colour as well as to increase its durability. The coats dry quite fast and to a smooth surface. The polish has nice shine, but not high gloss. If you prefer gel-like look, you may want to put a coat of top coat.


Prve tri slike su snimljene na direktnom suncu, preostale tri u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

First three photos were taken in direct sunshine, the other three in shade. I have two coats of polish and no top coat.


42 comments:

  1. Kakva je ovo lepota od laka :drool:
    Ja još nisam mazala moj, koristim leto za maksimalno nošenje svetlijih boja, ali Blaze i Aurora definitivno imaju počasno mesto u kolekciji :D

    I nadam se da će uskoro naći neku moju inspirativnu imenjakinju pa da imam lak sa svojim imenom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti makar možeš naći približne imenjakinje. Ja ne :(

      Delete
    2. Bogami toliko puta sam upisana negde kao Ivana umesto Ivona da mi je muka of toga :) Ali Ivanka je prelepa i biće moja :) Konkretno čekam da izbace Yvonne

      Napraviće oni neku Bright za tebe :)

      Delete
    3. Ja sam Merryweather, što je uglavnom muško ime :(
      Ivanka je prelepa.

      Delete
  2. I meni je glavna asocijacija na maline, odavno nisam videla lepši lak, iako nisam fan malina :D

    ReplyDelete
  3. kako je samo divan! i mene podseća na maline!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da nije baš tvoj fazon, zato mi znači što ti se sviđa.

      Delete
  4. Predivan lak. Najlepsi iz te kolekcije..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, i Storm je prekrasan. Ne znam koji mi je lepši.

      Delete
  5. It is simply amazing, really, really amazing!

    ReplyDelete
  6. Zinula sam koliko je lep, odusevljena sam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je bila i moja reakcija kada sam ga videla.

      Delete
  7. Replies
    1. Bolje na leto kako bi ovaj holo sjaj došao do izražaja.

      Delete
  8. Lak je za pojesti hehe :) baš asocira na voće :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman me je naterao da napokon kupim maline.

      Delete
  9. Božanstven je, ali božanstven <3

    ReplyDelete
  10. Jos jedna koju podseca na maline :) Prelep je :)

    ReplyDelete
  11. Predivan lak i super ti stoji! Definitivno moram da kupim neku Zoyu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su Zoje trenutno omiljeni lakovi, posebno zbog Pixie Dust.

      Delete
  12. Predivan je. On me malo asocira na onaj Orly sto ja dobih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepotinja!

      Svidja mi se ovo zlatno sto je ponudjeno od boja! :)

      P.S. Smeknula sam i Essence Miss Universe kao nadoknadu za On The Edge, moracu da je kupim, pa ti javljam utiske, sad sam strpljivija i mnogo sredjenija za kupovinu lakova, u Liliju je L'oreal na snizenju trenutno 313 dinara, pa da znas :*

      Alekta*

      Delete
    2. Ne bih da te razočaram, ali Miss Universe nema veze sa OTE. OTE je zelen i šimerast, MU je plav i šljokičav.

      Delete
    3. Ksenija, htedoh upravo da se podsetim tog laka, ali ne mogu da nađem post.

      Delete
  13. Such a pretty and bold red! And I love Zoya's brushes too... they make application nice and easy. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  14. Predivan lak, ali predivan...! :)

    ReplyDelete
  15. Predivna je Blejz! Cim je vidim pocnem da pevam Blaze of glory. :)

    ReplyDelete
  16. Da ga pojedes! Taman kad nema vise preskupih malina, ostaje gledanje u nokte :)
    Zvezda kolekcije, naravno uz Storm ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedva čekam da isprobam Storm. Deluje mi veoma zanimljivo.

      Delete
  17. Bozanstven je, nemam reci. Moja lista zelja samo raste :o ove Zoje su izuzetno primamljive i svidja mi se sto zaista imaju unikatne boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spremi se da uskoro vidiš još Zoja :D Zaista imaju neke jedinstvene boje.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...