11 September 2013

Stripski manikir sa Mistiqarts


Znate i sami da ne radim često nail art, uglavnom zato što mi je veoma teško da dobro uradim i levu ruku, a kamo li desnu, ali cartoon nail art mi se mnogo dopao, a imala sam i savršenu žrtvu za ovaj manikir. Mina Petrović je mlada dizajnerka i nastavnik crtanja u Sakurabaninoj manga školi. Na kraju posta možete je videti u akciji kako crta neko Hatsune Miku. Za više klipova posetite njen YouTube kanal http://www.youtube.com/user/mistiqarts


You know I don't do much nail art, mostly because I find it hard to do a decent nail art on my left hand, not to mention the right one. I do like cartoon nail art and I did have a perfect model for this one. Mina Petrović is a young designer and an art teacher at Sakurabana manga school. At the end of the post you can watch her draw Hatsune Miku. For more videos check out her YouTube chanel http://www.youtube.com/user/mistiqarts.


Lakovi koje sam koristila za ovaj manikir su Essence That's What I Mint, Don Juan LK101, crni Gabrini crtač i Miss Sporty Check Matte.

The polishes I used for this mani are Essence That's What I Mint, Don Juan LK101, black Gabrini striper and Miss Sporty Check Matte.





15 comments:

  1. You can draw, that's for sure, so maybe you should practice in the small scale - after a while it's not too difficult :)
    I like your framed mani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. The drawing isn't mine, it's my friend's. I can barely draw a circle around a penny, but thank you on my friend's behalf.

      Delete
  2. Videla sam ovaj manikir kod cutepolish na youtube/u ali nikako da ga odradim. Svidjaju mi se boje koje si odabrala! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mislim da su boje mogle biti malo kontrastnije, ali Mina je odabrala mint za bazu i ispalo je okej.

      Delete
  3. Cijeli post skoooz kul izgleda, baš sam oduševljena! Ovaj manikir mi se sviđa odavno, ali sam lijena da ga uradim - s crvenim lakom mi je nekako najviše "to to". :)

    ReplyDelete
  4. Zanimljiv manikir. A ona kako crta svaka joj čast, oduševljena sam :)

    ReplyDelete
  5. Nisam vidjala nista slicno do sad. :)
    Zanimljivo.. A i Mina je jako talentovana. :)

    ReplyDelete
  6. I love how simple and cute this mani is! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
  7. ajme kako dobro crta, uvijek sam zavidila ljudima kojima to ide od ruke ;)
    i manikura je super, baš mi se sviđa *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ona majstorski crta, a ja se moram zadovoljiti veoma jednostavnim nail artom :D
      Hvala ti.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...