05 September 2013

Zoya Storm


Dok se još nije ustalilo jesenje sivilo predstavljam vam Storm - lak koji voli jako svetlo. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. Svi lakovi dolaze u bočicama od 15 ml. Pixie Dust lakovi koštaju 700 dinara, a svi ostali 560 dinara. Možete ih nabaviti u Ultra Sunu. Ultra Sun šalje širom Srbije, a ima i distributere u Nišu i Čačku.


I'm taking this opportunity to show you Storm, a polish that loves bright light, before autumn clouds set in. Zoya polishes don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.


Storm (ZP645) je drugi od dva laka iz Ornate kolekcije koja imam. Ovo je crni lak ispunjen sitnim holo šljokicama. Da šljokica ima više ovo bi bio jasno linearni holo lak iako na slikama deluje kao pravi rasuti holo. Plašila sam se da će biti suviše prozračan, ali na svu sreću nisam bila u pravu. Boja je baš puna crna. Šljokice na slabijem ili indirektnom svetlu deluju srebrno, ali na direktnom svetlu bljesnu u svim bojama duge. Površina uopšte nije rapava, ali ni sjaj nije staklast.


Storm (ZP645) is the second of two Ornate polishes I have. This is black polish filled with tiny prismatic glass flecks. If there were more of them it would clearly be a linear holo polish even though in the photos it looks truly scattered. I was afraid it will be too sheer, but fortunately I was wrong. The base colour is solid black. The glass flecks look silvery in lower and indirect light, but in direct light they show all colours of the rainbow. The surface is smooth, but not too glossy.


Mazanje ovog laka je bilo san snova. Pored odlične moći pokrivanja (dva sloja za punu i ravnomernu boju), moram pohvaliti njegovu brzinu sušenja. Nisam uopšte nanela nadlak, a lak mi je neizmenjen (pre svega bez tragova posteljine) stajao puna dva dana. Trećeg dana sam primetila da se okrnjio na nekoliko noktiju tako da nadlak nije loše naneti zarad produženja trajanja laka. Četvrtog dana nije bilo daljih promena.


This polish goes on like a dream. It has not only great coverage (it takes two coats for full and even colour), but it dries super fast. I didn't use any top coat and the polish kept without any changes (notably without any sheet marks) for two whole days. I did notice several tiny chips on day three so I'd suggest application of top coat to increase wear. There were no changes on day four.


Storm je lak oko koga sam se dugo lomila da li da ga uzmem ili ne. Otkud uopšte dilema? Zato što imam Deborah Shine Tech 18, crni lak sa holo šljokicama, koji sam namazala svega dva puta. No kada je Shine Eye postavila svoje poređenje ta dva laka znala sam da Storm mogu mirne duše da uzmem jer je daleko lepši od Deborah.


I hesitated when I had the opportunity to buy this polish. Why the deliberation? Because I already have Deborah Shine Tech 18, a black polish with holo glitter, which I only used twice. But after Shine Eye posted her comparison of the two I knew I should get Storm too because it is far more beautiful.


Prvih osam slika je snimljeno na suncu, preostale dve u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Ovaj proizvod sam dobila na recenziju i to nije uticalo na moje mišljenje o njemu.


The first eight photos were taken in sunshine. The last two were taken in shade. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for review, but that didn't affect my opinions.


32 comments:

  1. Kakva fantazija! Ja bas nisam ljubitelj crnih lakova (cak ni ne posedujem crni) a znam da bih trebala da budem jer ti evo ti primer kako oni zapravo mogu lepo da izgledaju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao dežurni stručnjak za crne lakove kažem ti da ti treba neki jer su divni i vamp :D

      Delete
    2. koji ti je omiljeni crni?

      Delete
  2. prava ljubav. isto je lep i u hladu, tako da može da se nosi kad god. super ti stoji i mislim da je mh za sve nas što volimo tamne nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste mh i za nas, a i za druge jer nije običan crni lak.

      Delete
  3. Prelep je. Razmatram ga u Flormar verziji.

    ReplyDelete
  4. Oh so super pretty this is, I totally love it!!

    ReplyDelete
  5. zaljubljena otkako sam ga vidjela prvi put *.*

    ReplyDelete
  6. Odusevljena, lepsi od Deborah ST.

    ReplyDelete
  7. zbog tebe sam počela da volim tamne lakove. iako ne mogu još doći na red od mojih veselih boja, zadnja dva dana imam tamni manikir, GR Holiday #58 plus na dva nokta crni lak i flejkiji na njemu. :D

    ReplyDelete
  8. Storm is sooo pretty! Love all the colorful sparkles in there! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  9. Tvoj lak. Nemam dalji komentar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalji komentar i nije potreban jer je ovaj sve rekao :D

      Delete
  10. Replies
    1. Hvala. Mislim da bi bio dobar za pozadinu svemirskog manikira.

      Delete
  11. Bas je dobar lak. Ja imam neki Essence iz Twilight kolekcije, ali je malo više sivkast nego ovaj. Ja volim crne lakove i bogu hvala da su sada moderni i mogu da ih nosim, da se smanji kolicina mrkih pogleda uprtih u mene. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne obraćaj pažnju na mrke poglede. Kod mene ćeš naći dosta crnih i tamnih lakova. Nadam se da će ti se neki dovoljno dopasti i da ih kupiš.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...