31 December 2013

China Glaze Some Like It Haute


Želim vam srećnu, lepu i uspešnu Novu godinu. Meni su se nokti oporavili od nedavnih lomljenja pa vam posle dosta vremena prikazujem lak koji zapravo i nosim trenutno na noktima. Ovo je bio moj prvi China Glaze lak, a poslednji koji isprobavam i tužno je što je čekao više od godinu dana da ga prvi put namažem. China Glaze lakovi imaju 15 ml i koštaju 387 ili 489 dinara u zavisnosti od kolekcije. Možete ih nabaviti kod uvoznika Alexandar Cosmetics ili kod njihovih distributera u drugim gradovima.

I wish you very happy, beautiful and successful New Year. My nails have recovered from recent breakages and after a long time I am showing you the polish I am actually wearing now. This was my first China Glaze polish to buy and the last one to be worn and it is sad it had to wait over a year to be worn for the first time. China Glaze polishes come in 15 ml bottles.


China Glaze Some Like It Haute (80773) deo je Eye Candy kolekcije izbačene u zimu 2011. godine. Ovu kolekciju čini šest šljokičavih lakova koji se mogu nositi sami, ne samo preko drugih lakova. Ovaj lak čine sitne tamno sive šljokice i srednje šestougaone prizmatične šljokice. Zbog gustine šljoica u bazi, ovaj se lak nanosi poput teksturaca, a tako se i suši - brzo i do hrapave površine. Treba paziti prilikom nanošenja da krupnije šljokice ne štrče sa ivice nokta. Videla sam da su mnogi ovaj lak nosili sa nekoliko slojeva nadlaka kako bi dobili glatku i svetlucavu površinu, ali meni se mnogo dopada kako izgleda kao teksturac i tako sam ga i ostavila.

China Glaze Some Like It Haute (80773) was released as part of Eye Candy collection for winter 2011. This collection consists of six glittery polishes that can be worn on their own, not necessarily layered over other polishes. Because of the amount of glitter in the base this polish goes on as textured polishes do, and it dries the same way too - fast and to a gritty finish. You should take care not to have larger pieces of glitter sticking over the free nail edge. I have seen many have worn this polish with several coats of top coat to achieve smooth and sparkly surface, but I liked the textured finish and I left it that way.


Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


32 comments:

  1. Prelep je. Imala, nisam ni probala ali sam ga prosledila. Volim da ga vidim na noktima, ali nisam mogla da ga zamislim na svojima. Nisam uspela da se nateram da ga zavolim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plašila sam se da će se i meni to desiti. Baš mi je dugo trebalo da se nateram da ga probam, ali sada mi se mnogo dopada.

      Delete
  2. Lak je stvarno zanimljiv, a srećnu i uspešnu 2014. želim i ja tebi :)

    ReplyDelete
  3. This is too textured for me - but those holo pieces are so pretty and makes it very unique...
    I too wish you a Happy New Year!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is quite textured, a lot rougher than regular textures.
      Happy holidays!

      Delete
  4. Ooo, konačno :D Znam da si ga kupila pre nego što sam ja kupila moj a ima podosta od tad. Mnogo lepo izgleda na tebi. Ni ja se nisam nešto zaljubila u njega, dvaput sam ga samo mazala, ali mislim da ću uskoro ponovo nakon tvojih slika.
    Vidimo se dogodine :D
    PS Hoće biti nekog Favorites posta za 2013? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam planirala takav post, uradiću redovan mesečni pregled, ali mogu na Facebook ili Tumblr da postavim nešto tog tipa.

      Delete
  5. Replies
    1. Još ga možeš naći bez problema i spada u ove jeftinije, iako ima srebrni čep.

      Delete
  6. Totalno tvoj fazon :)

    ReplyDelete
  7. What a beautiful, sparkling mani! It's perfect for new years! :D
    Happy 2014 to you! Hope it's full of joy! <3

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you and a very happy New Year to you too.

      Delete
  8. Ovo je najlepse nosenje SLIH-a koje sam videla do sad!
    Izmislise ljudi teksturac pre svih :D

    Srecna ti Nova i puno lepih lakica i jakih noktiju!!! :*

    ReplyDelete
  9. Prelepo ti stoji :)
    Zelim ti mnogo lepih momenata i uspeha na svim planovima ove godine, ti si jedna u top 5 srpskih blogerki definitivno.
    Da je lak crn sa ovim prelepim sljokicama, bio bi ovakav:
    http://www.youtube.com/watch?v=ej5lY7_MR2g

    Srecna ti NG od srca :)

    Veliki pozdrav, Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na lepim rečima i, po običaju, lepoj muzici :*

      Srećna ti Nova godina.

      Delete
  10. Srecna Nova godina, Cajo! :)
    Pored svega onoga najvaznijeg, ljubavi, srece i zdravlja, zelim ti i da te sto duze drzi zelja da nam pises zanimljive i korisne postove na blogu. :*

    A lak je super. Kad su mi sljoke postale zanimljive, padalo mi je na pamet prvo njega da kupim, ali posle ne znam sta se desilo. :D
    Odlicno ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Sonjči :*
      Da li bi bilo previše da poželim da se ove godine sretnemo uživo?

      Delete
    2. Ne bi, naravno :)
      Stvarno bih volela. :)

      Delete
    3. Onda da čekamo da prođu ispitni rokovi :D

      Delete
  11. jao, kako je dobar! svaki put se zapitam kako je moguće da ga nemam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se i ja pitam :D Mogu ti dekantovati ako želiš da ga testiraš.

      Delete
  12. Jao fenomenalan je, prava bomba od laka <3

    ReplyDelete
  13. e kako mi je sad žao što sam ga propustila, prekrasan je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas još može da se nabavi. Proveri ima li neka zaostala bočica kod vas.

      Delete
  14. Izgleda poput texturca i bas ide uz tebe.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...