16 February 2014

Matching Manicures - geometrijski oblici


Ove nedelje su za Matching Manicures temu izglasani geometrijski oblici. Tema se savršeno uklopila sa željom koju već neko vreme imam - da uradim manikir inspirisan Pitom Mondrijanom i Geritom Ritveldom, u čijim sam delima uživala tokom prošlogodišnje posete Nizozemskoj. Ova ideja nije originalna (mnogi blogeri su već radili ovakav manikir), ali mislim da je zanimljiva i jednostavna. Lakovi koje sam koristila su Flormar 400, Essence Little Miss Sunrise, Sephora My Favorite Jeans, Aura Soulmates i Vollare 135a crni crtač.


This week Matching Manicures theme that got majority of votes is geometric shapes. This theme goes perfectly with my wish to do manicure inspired by Piet Mondriaan and Gerrit Rietveld, whose works I enjoyed immensly during my last year's visit to the Netherlands. This idea isn't original, many bloggers have already done such manis, but I think it is interesting and simple. Polishes I used for this manicure are Flormar 400, Essence Little Miss Sunrise, Sephora My Favorite Jeans, Aura Soulmates and Vollare 135a black striper.








28 comments:

  1. Replies
    1. Hvala Jeco. Dugo sam htela da uradim ovo, samo mi je bio potreban povod :D

      Delete
  2. I absolutely love everything about this geometric mani - well done!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. I'm quite pleased with it myself.

      Delete
  3. Kada sam videla temu ovako nesto mi je prvo palo na pamet. Super je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao što rekoh, nije originalna ideja, ali je efektno i uklapa se u temu.

      Delete
  4. Mondrijan <3 Najbolja inspiracija za geometrijski manikir, super si odradila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Imam i Kandinskog i Maleviča u planu.

      Delete
  5. Oduvek mi se svidjala ova manikura ali nisam imala prilike da je probam. TI si je super odradila =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Sigurna sam da ćeš u ovom izazovu koji sada radiš naći priliku da i ti uradiš ovaj manikir.

      Delete
  6. odlična <3
    već ju dugo imam negdje na spisku za napraviti, ali nikako da je se i sjetim kad počnem lakirat nokte ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato ti uradiš neke drugačije manikire. Verujem da će ti i ovaj jednom doći na red.

      Delete
  7. Super super. Moja je jako slicna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Sada ću da zaređam da vidim ko je šta uradio.

      Delete
  8. kako videh prvu sliku, pomislih na modrijanija! odlična i ideja i izvedba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja nisam razumela tu vrstu umetnosti i još uvek je ne razumem, ali otkad sam videla uživo gomilu dela iz De Stijl pravca razvila sam sklonost ka nekima od njih. Mogu da ih ne razumem, ali mi se dopadaju :D

      Delete
  9. Replies
    1. Hvala. Bilo mi je zabavno i dok sam radila ovaj manikir.

      Delete
  10. Great effect and perfect color choises!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I didn't have much choice when it comes to color, but the blue and red ones could have been a tad lighter.

      Delete
  11. Predivne nokte imaš. Baš mi se sviđaju. I odlična manikura btw. :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...