02 July 2014

Golden Rose Color Expert 32


Pre nekoliko meseci Golden Rose je odlučio da izbaci novu liniju lakova, a uvoznik se smilovao i tu kolekciju uvezao, što se nisu udostojili da učine sa daleko zanimljivom Galaxy linijom. Nije mi jasno zašto Golden Rose svako malo izbacuje novu liniju lakova, često istih boja i kvaliteta kao neke prethodne, umesto samo da doda nove boje postojećim linijama. Color Expert linija meni deluje samo kao prepakovano izdanje Rich Color lakova. Zapremina im je skoro ista (RC 10,5 ml, CE 10,2 ml), četkica im je ista i kvalitet formule je neujednačen među bojama. Osnovna kolekcija, koja je inicijalno brojala 60 boja, već ima dopunu od devet novih boja. Lakovi iz ove linije se prodaju po ceni od 99 do 120 dinara.


Several months ago Golden Rose decided to place another line of polishes on the market. Now, I don't get why Golden Rose feels compelled to develop new lines of polishes so often, especially if they contain the same shades as some of the existing lines and are of equal quality, instead of just adding new shades to the existing lines. To me Color Expert line of polishes looks like repackaged Rich Color line. You get about the same amount of product (10.5 ml of Rich Color to 10.2 ml of Color Expert), they have the same brush and inconsistent formula across the range of colours. The basic range, which had 60 shades at first, already has an addition of nine new colours. These polishes retail for about 1 €.


Od cele linije jedini lak koji mi je delovao zanimljivo je bio onaj pod brojem 32 (daleko bilo da im daju prava imena). Ovo je granat crveni lak ispunjen raznobojnim šljokicama. Mada na prvi pogled možda podseća na Zoya Payton, ovaj lak nema holo šljokice i osnovna boja mu je dosta jača. Šljokice se više vide u bočici nego na noktu i glatke su. Sjaj lak je pristojan, ali ne preterano visok. Pigmentacija je nezadovoljavajuća, a lak se nanosi neravnomerno. Tri sloja bi mi bila potrebna za ujednačenu boju i punu pokrivenost, ali sama formula je toliko nezgodna, jedan sloj je povlačio drugi, da sam odustala od trećeg sloja. Uz Cult Nails Wicked Fast nadlak stajao mi je nepromenjen četiri dana. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


The only polish from the entire line that had caught my eye is the one under number 32 (heaven forbid that they should give them proper names). This is a garnet red polish filled with colourful glitter. While at first it may resemble Zoya Payton, this polish doesn't have holo glitter and base colour is more prominent. Glitter is far more visible in the bottle than on the nail and it is quite smooth. Polish dries to a decently glossy finish. Pigmentation is unsatisfactory, and polish goes on patchy. It would take me three coats to get even colour and full coverage, but the formula is so tricky, with one coat pulling the other, that I decided not to give it a go. With Cult Nails Wicked Fast it held for four days without even tipwear. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

26 comments:

  1. I agree, if you create new lines of polish, they should be new, not just new names.
    But that aside, this is gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is gorgeous, I only wish the formula was better.

      Delete
  2. Replies
    1. Šteta za formulu. Čitala sam samo pohvale o ovoj liniji, ali izgleda da su im samo kreme dobre.

      Delete
  3. Za sada sam probala 2 boje iz ove kolekcije i formule im se skroz razlikuju, mada su mi u sustini veoma slicni rich color. Ovaj tvoj je prelep zaista, steta sto je takva formula. I cudno mi je kako ti se samo taj dopao, meni je skoro svaki lep iz ove kolekcije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno je i pitanje ukusa, ali i pitanje obima postojeće kolekcije,

      Delete
    2. Verovatno, ne mogu ni da zamislim kolika je tvoja kolekcija :D

      Delete
    3. Ne moraš da je zamišljaš, imaš slike na fejsu :D
      Pozamašna je.

      Delete
  4. Odlicna je boja. :)
    Meni na slikama sasvim lepo izgleda, ne deluje da mora jos jedan sloj. I lepo ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda se zbog odsjaja ne vidi. Na kažiprstu mi je prilično upadljiva neujednačenost, no dobro je ako nije zaista tako upadljiva. Meni je drugačije jer znam gde da gledam.

      Delete
  5. Boja je odlicna. :) Nisam imala priliku da vidim uzivo ove lakove sem jednog plavca mada mi po fotografijama ne deluju originalno. Ovaj se svakako izdvaja. Cetkica mi se dopada sto nije slucaj sa RC linijom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa izuzetkom ovog i možda još par boja mislim da su u priličnoj meri samo prepakovali postojeće Rich Color lakove. Nisu originalni.

      Delete
  6. Too bad the formula is tricky because this is a beautiful color! Ah, it annoys me when the exact same polish is released under different names (or if two different colors share the exact same name) lol.

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't know which of those two scenarios I dislike more.

      Delete
  7. Vratila sam se da ga pogledam i stvarno steta za formulu jer je mnogo lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je lep. Plašila sam se da će biti mnogo sličan Zoji Payton, ali uopšte nije. A formula... Ne bih o njoj.

      Delete
  8. predobro izgleda, šteta zbog formule... ali zbog ovakvog krasotna vrijedi se pomučiti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, nisam sigurna vredi li toliko truda.

      Delete
  9. Obicno ne kupujem ove boje, ali mi je ova zapala za oko, bas je lepa i super za jesen i zimu. Ali bezveze za formulu, ja imam oko 10 lakova iz ove linije i bas sam zadovoljna njima, ali to su sve kreme, jos uvek nisam probala neki tamni simer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko sam primetila na osnovu komentara i iskustava drugih devojaka, kreme su im odlične. Samo ovi sa krupnim šimerom i šljokama su problematični.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...