09 November 2014

Matching Manicures - Mix & Match


Tema ovonedeljnog usklađenog manikira nam daje veću kreativnu slobodu nego što je slučaj sa nekom drugim temama. Pošto poslednjih nedelja pratim Nail'd It, takmičarsku emisiju posvećenu nail artu, a tamo skoro isključivo rade mix & match, imala sam dosta ideja. Po običaju sam htela da mi manikir bude jednostavan. Od lakova sam koristila samo Sephora It's Time To Rock! i Maybelline Dark Chocolate. Od dekoracija sam koristila crne nitne, ovalnu nitnu, nalepnice za ruffian iz Catrice NEONaturals seta (hvala ShineEye :*) i vinilnu traku.

This week's matching manicures' theme is giving us more creative freedom than some other themes. Since I've been watching Nail'd It, nail art contest show where they mostly do mix & match designs I did have a lot of ideas. As usual, I wanted to keep the mani simple. I have only used two polishes - Sephora It's Time To Rock! and Maybelline Dark Chocolate. I have used black studs, metallic oval stud, ruffian stencil stickers from Catrice NEONaturals set (thank you ShineEye :*) and vinyl striping tape.


Šta su druge blogerke spremile možete videti na linkovima ispod.

You can see what other bloggers have come up with at the following links.






14 comments:

  1. It's grungy and cool, and I like the way to placed the oval stud, it makes the entire mani stand out!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. That nail stands out a bit and makes the entire mani a bit lighter, but edgy nonetheless.

      Delete
  2. Odlično! Sviđa mi se izbor boja, uzorka i izvedba.
    Nice!!!

    ReplyDelete
  3. Neka mračna kombinacija, ali znaš kaj - baš mi se sviđa :)
    Stvarno si super sve uskladila!!!
    Ja ću očito morati još malo vježbati :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti ne da ne treba da vežbaš nego možeš da držiš kurseve :P
      Hvala :*

      Delete
  4. Moja omiljena kombinacija boja, svaka cast! Zao mi je sto nemam vremena da se prikljucim ove nedelje, ali bice jos dosta MM nadam se. =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće ih još, ali teme se retko ponavljaju.

      Delete
  5. odlična kombinacija, ovo bih baš nosila

    ReplyDelete
  6. odlično, ovo definitivno spada pod moj ukus :D

    ReplyDelete
  7. uuu me gusta :D sviđa mi se izbor boja :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...