10 July 2015

MoYou Nails 306 i 309


Polako privodim kraju predstavljanje MoYou Nails Concept kolekcije, a za danas sam spremila specijal - dve pločice u jednom članku.

MoYou Nails Image Plate 306
http://moyounails.com/shop/image-plate-306/

I am slowly bringing showcasing of MoYou Nails Concept collection to a close and today I have a two for one special.

MoYou Nails Image Plate 309
http://moyounails.com/shop/image-plate-309/

Pod normalnim okolnostima ne bih predstavljala dve pločice zajedno, ali ove dve imaju prilično sličnu temu - obe imaju romantične, ljubavne motive, a konkretnija veza su srca sa isprepletanim nitima. MoYou Nails 306 ima šest ovakvih srca i možete primetiti da sam se i sama zaljubila u njih jer sam oba manikira uradila sa njima i za njih sam upotrebila čak četiri ova srca. Ovo su i motivi sa ove pločice koji se najbolje mogu iskoristiti za manikir. Drugi motiv koji se može dobro preneti i na duge nokte je tekst u donjoj levoj četvrtini, ali ja nisam ljubitelj teksta na noktima pa ga nisam ovom prilikom koristila. Šta jesam pokušala da pečatiram su koncentrična srca koja jedva proviruju između prevelikog Amora i ovih krupnijih srca. Nažalost vide se samo mali komadi i iako se daju uklapati ja nisam uspela da sklopim čestit manikir, a ista je priča i sa cvetićima i leptirićima u donjoj desnoj četvrtini. Sa izuzetkom veoma atraktivnih srca, za mene je ovo promašena pločica. Ima toliko slika, ali uglavnom su neupotrebljive za pun manikir, ali pojedinačni delovi slika se mogu koristiti kao detalji.

Essence The Green And The Grunge preko Zoya Jacqueline

Under normal circumstances I wouldn't do a joint review of two stamping plates, but these two have very similar theme - both have romantic motifs and the more substantial connection are the hearts with knotwork that appear on both stamping plates. MoYou Nails has six of these heart and you can see that I've fallen for them myself as I have done both my manis with them and I've used four out of six. These are also the most useable designs from this plate. The other image that can be used for a full mani on even long or large nails is the text in the lower left quarter, but I'm not a fan of text on nails so I haven't used it this time. What I did try to stamp are the concentric hearts that peek through between the oversized Amor and the larger hearts. Sadly these are only very small sections and even though they can be transferred multiple times I couldn't do a decent mani with them and the same goes for butterflies and flowers in the lower right quarter of this plate. This stamping plate has so many images, but most of them can't be used for a full mani. Some designs and pieces of designs can be transferred as accents.

MoYou Nails Gold preko Flormar 400

MoYou Nails 309, za razliku od prethodne pločice, ima malo zasebnih celina, ali se veoma lepo može iskoristiti. Po celoj pločici su rasute slike ruža i srca u raznim večičinama, sa malo vatrometa i šampanjskih čaša i dva veća motiva koja predstavljaju svadbenu tortu i burme. Ja sam sa više delova pločice prenela slike samo izbegavajući veće motive i zadovoljna sam rezultatom. Veći cvetovi i srca bi se mogli izolovati za pojedinačna prenošenja, kao i vatrometi, što sam takođe uradila i takođe sam zadovoljna krajnjim izgledom posebno mat verzijom.

Depend Chameleon Peacock Shades, Green With Envy, Hot Lava, Gold Rush preko Flormar 027

Unlike the previous plate, MoYou Nails 309 has few sections, but it can be used so well. The image is strewn with roses and hearts in different sizes, with some fireworks and champagne glasses and two larger images depicting wedding cake and wedding rings. I have stamped sections from different parts of this plate, only avoiding larger designs, and I'm very pleased with how the mani turned out. Larger flowers and hearts can be isolated and used as accents as well as fireworks, which I've also done and I'm very happy with that mani, especially matte version.

Rimmel Black Cherries preko OPI Suzi Shops & Island Hops

Popitanju kvaliteta izrade ove pločice ne zaostaju za drugim MoYou Nails pločicama, što znači da su veoma dobro napravljene, bez oštrih ivica, a sve slike su duboko urezane i odlično se prenose. Predlažem da pri ruci imate parče papira ili šablon kojim ćete poriti deo pločice koji ne želite da prenesete. Ove i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljene proizvode sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Depend Chameleon Peacock Shades, Green With Envy, Hot Lava, Gold Rush preko Flormar 027 + Flormar Matifying Top-Coat

In terms of quality these plates are on par with other MoYou Nails image plates, which means they are very well manufactured, without any sharp edges. All designs are deeply etched and they transfer beautifully. I do suggest you have a piece of paper or a stencil you'd use to cover parts of image you do not want to end up on your nails. You can order these and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received these products for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

16 comments:

  1. They are really cute - and the pink based with roses and hearts is my favorite :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I thought it might be your favourite considering how much you like painting flowers on nails. :D

      Delete
  2. Ako ništa drugo, uvek se mogu koristiti za detalje. Ruže su stvarno dobro ispale, a i vatromet mi se sviđa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za detalje se svakako mogu koristiti, što vatrometi nadam se dobro pokazuju. Drago mi je što ti se oni sviđaju jer su mi najdraži od ova četiri manikira.

      Delete
  3. Wonderful stamped nails. My favorite one is with the roses!

    ReplyDelete
  4. Dopadaju mi se svi manikir, a posebno ovaj u belo - zlatnoj kombinaciji boja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Katarina. Taj sam htela da bude malo neniji, ženstveniji.

      Delete
  5. Svidjaju mi se svi manikiri, ali najvise ovaj sa mat crnim lakom i vatrometom. <3

    ReplyDelete
  6. Srca definitivno nisu u mom fazonu ali mi se dopada kako si ih iskombinovala. Vatromet je pun pogodak sa duohrom lakovima. Odlicna ideja! :)

    ReplyDelete
  7. Motivi ove dve plocice su mi malo bljutavi da tako kazem. Ali vatromet sa duohrom lakovima je FANTASTICAN! Svak cast Vedrana, neko je rekao da si ti masterirala pecatiranje, a ja bih rekla radis doktorat na tu temu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumemo se po pitanju ukusa kakav ove pločice ostavljaju. Jeste to malo previše ušećereno da ide na bljutavo, ali ima ljudi koji upravo takve stvari vole. Nije loše da i oni mogu da vide nešto po svom ukusu na mom blogu, iako je to tako mali procenat u poređenju sa ostalim sadržejem. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...