05 August 2015

CND Vinylux Wild Moss


Posle ne baš sjajnog prvog iskustva sa Vinylux lakovima odugovlačila sam sa isprobavanjem druge boju koju sam kupila, dvoumila se da li da prvo probam nju ili da ponovo nosim Pretty Poison, ali sam ipak odlučila da probam novu boju. Ovaj sistem, kao i druge CND proizvode, možete nabaviti u Unitech-u ili preko njihovog sajta. Cena lakova je 988 dinara, a nadlaka 679 dinara. I lakovi i nadlak sadrže 15 ml proizvoda i 3-free su.


After not so great first go at Vinylux polishes I have been postponing wearing the second shade I have bought, debating whether to try that one or to give Pretty Poison another go, but in the end I have decided to try a new colour. Vinylux polishes and top coat come in 15 ml bottles and they are 3-free.


CND Vinylux Wild Moss je jedan od lakova iz ovogodišnje prolećne kolekcije Flora & Fauna. U pitanju je zasivljeno-zeleni lak pun srebrnastih majlarnih čestica. U zavisnosti od ugla gledanja i osvetljenja može izgledati više siv ili više zelen. Svakako je zeleniji i od Zoya Skylar i od OPI I Have a Herring Problem, a od OPIja je i bolje pigmentisan. Nisam ga probala kako je preporučeno da se sistem nosi (bez baze) već sam ga mazala preko CND Ridge Out ravnajuće baze. Moji nokti imaju brazde i ipak se lak maže lepše kada se površina izravna. Wild Moss se maže divno bez obzira na to što ima mnogo šljokica, a i suši se prilično brzo. Nadlak je brzosušeći i on me brzinom sušenja potpuno obara sa nogu. Čini mi se da su mi svi slojevi bili suvi posle desetak minuta od mazanja nadlaka. Ovog puta je postojanost bila znatno bolja. Trećeg dana mi se lak povukao sa vrhova noktiju, ali nigde se nije iskrzao. Lak je preživeo čak i ribanje kade (bez rukavica) bez krzanja, ali se posle toga toliko povukao sa vrhova noktiju da sam petog dana morala da ga skinem. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i sloj Vinylux nedeljnog nadlaka.


CND Vinylux Wild Moss is one of polishes from 2015. spring collection called Flora & Fauna. This is a greyed-out green polish filled with silvery mylar particles. Depending on light and angle it can look more grey or more green. It is certainly more green than Zoya Skylar and OPI I Have a Herring Problem and it is more pigmented than OPI. I haven't worn it as suggested (without base coat), but over CND Ridge Out ridge filler. I have ridges and polishes do go a lot better over them when I apply them over smooth surface. Wild Moss goes on really nicely despite having so much glass flecks and it also dries fast. Top coat is fast drying and I am amazed at the speed it dried polish. I think all layers were completely dry in ten minutes after I applied top coat. This time it was more durable as well. I had some tipwear on day three, but no chipping. It even lived through gloveless bathroom tub scrubbing without chipping, but after it the tipwear was such that I had to remove polish on day five. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and a layer of Vinylux weekly top coat.

Zoya Skylar - CND Vinylux Wild Moss - OPI I Have a Herring Problem

8 comments:

  1. Oh, the shimmer/flakies makes it so interesting to look at, this is really a Vedrana polish!

    ReplyDelete
  2. padam na ovakve boje, a taj shimmer ga čini još interesantnijim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da imam nešto slično bez šimera, ali pored ovog laka deluje krajnje neugledno.

      Delete
  3. interesantna boja, ja bih ga nosila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim kada neki moj lak ostavi takav utisak na tebe. :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...