13 August 2015

Matching Manicures - leptiri


Retko ovde delim crtice iz privatnog života i to činim samo kada one imaju veze sa manikirom koji predstavljam. Prošle nedelje je moj privatni život pretrpeo snažan udarac - prerano i krajnje iznenadno sam izgubila veoma dragu osobu. Imam gotove članke koje sam zakazala da se objavljuju kako bih održala neki stepen normalnosti u svakodnevici, ali mazanje noktiju mi je poslednja stvar na umu i to će biti slučaj sigurno još neko vreme. Danas se osećam tek toliko bolje da odgovorim na temu usklađenog manikira, ali to činim samo zato što su tema leptiri, a moja M. je uvek bila poput leptira - nežna, prelepa i stalno u pokretu.

I rarely share things from my private life here and I do it only if they are in some way connected to the mani I am showing you. Last week I suffered a terrible blow - I've lost a very dear person, unexpectedly and far too soon. I have some posts scheduled to keep some level of normality in my daily life, but painting my nails is the last thing on my mind and it will certainly stay that way for some time. I do feel well enough to do this weeks' matching manicure, but I'm only doing it because the theme is butterflies and my M. was like a butterfly - delicate, beautiful and always on the move.


Nemam mnogo šta da napišem o ovom manikiru. Pečatirala sam motiv leptira sa pločice Born Pretty BP07 crnim Essence pečatnim lakom preko Color Club Eternal Beauty. Radove drugih blogerki možete videti na linkovima u dnu članka.

There's not much to say about this mani. I have stamped butterflies image from Born Pretty BP07 stamping plate using black Essence Stampy polish over Color Club Eternal Beauty. You can see other bloggers' manis if you click on links at the end of this post.


Molim vas da mi u komentarima ne ostavljate poruke podrške i izraze saučešća. Samo pomislite nešto dobro, nešto pozitivno, a onda učinite nešto lepo za svoje bližnje.

Please, don't express your condolences or support in comments. Just think of something good, something positive and go do something nice for your loved ones.







17 comments:

  1. krasna ti je manikura, super je holić :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Holić je odličan, a crnjak je što ga ne bih sama odabrala nikada. Dobila sam ga na poklon i obožavam ga.

      Delete
  2. I am sorry for your loss, I hope you're OK. The dedicated manicure is stunning!

    ReplyDelete
  3. I'm so sorry to hear that dear friend, I am thinking of you and sending you warm thoughts....
    I love that mani, I'm sure M would have too!

    ReplyDelete
  4. Predivan, predivan manikir!
    Nista vise necu reci samo cu ostaviti link ka jednom spotu. (Nadam se da je to uredu.)
    https://www.youtube.com/watch?v=uPMHzPBrZeI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Generalno volim Rammstein, ali ne ovu pesmu. Sehnsucht je više po mom ukusu. :D Hvala ti u svakom slučaju.

      Delete
  5. Replies
    1. Hvala ti. Volela bih da imam onaj motiv leptira monarha. Mislim da bi on lepše izgledao sa ovom bazom.

      Delete
  6. Žao mi je zbog tvog gubitka... :(
    CC je krasan, ali to mi je trenutno sasvim sporedna stvar...

    ReplyDelete
  7. Holo lak je baš wow! Jako lijepa manikura :)

    ReplyDelete
  8. Jako mi je žao zbog tvog gubitka. :( Manikir je jako lepo ispao, inače.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...