07 August 2015

MoYou Nails 226


Iako poslednjih meseci nokte održavam prilično kratkima, s vremena na vreme ih pustim da porastu dovoljno da mogu da uradim neki nail art ili pečatiranje koje zahteva malo duže nokte. Francuski manikir spada u te slučajeve, a pečatirani frenč je maltene jedini frenč koji nosim.

Image plate 226
http://moyounails.com/shop/image-plate-226/

Even though I've been keeping my nails quite short these past several months, from time to time I do let them grow enough for me to do some nail art or stamping that requires longer nails. French manicure is among those cases and stamped French tips are about the only ones I do sometimes wear.

MoYou Nails Gold preko Sephora Heavy Metal Grupie

Pločicom MoYou Nails 226 dominiraju floralni motivi za francuski manikir, a jedan od njih se u verziji za ceo nokat nalazi na MoYou Nails 220. Nažalost, centralni motiv na crtežu na sajtu se razlikuje od onog koji se nalazi na mojoj pločici. Na prikazu je on sa leptirićima, a na mojoj pločici sa veoma stilizovanim, skoro žbunastim cvetovima. Svega dva od šest motiva izgledaju kao da zahtevaju precizno centriranje, ali same slike su takve da izgledaju sasvim dobro i ako se ne pečatiraju simetrično.

Rimmel Black Cherries preko Erotikon frankena

Pločicom MoYou Nails 226 is filled with floral French tips and one of these designs can be found in full nail version on MoYou Nails 220. Sadly, the central motif in the preview image is different from the one on my plate. In the preview image it shows butterflies, but the actual plate has a very bushy floral design. Only two of six images look as if they'd require precise positioning, but motifs are such that they look good even if you stamp them off to the side.

MoYou Nails Blue preko Essence Little Miss Sunrise

Kvalitet izrade pločice je standardan za MoYou Nails - odličan. Nema oštrih ivica, svi dezeni su dobro urezani i lepo se prenose. Takođe nema potrebe za grebanjem u nekom posebnom smeru.

Aura Hot & Chili preko Sephora Black Lace

This plate is of standard MoYou Nails quality - great. There are no sharp or rough edges, all images are well etched and they transfer nicely. There is also no need for particular scraping techniques.

MoYou Nails Burgundy preko Essence Flashy Pumpkin

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Aura On The Edge preko Ciaté Apple & Custard

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

6 comments:

  1. Cini mi se da bi se ja bas napatila sa pozicioniranjem ovih motiva. :\ Najvise mi se dopada crno-crvena kombinacija. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bi se napatila, veruj mi. Uglavnom su asimetrični pa je svejedno kako ćeš ih staviti.

      Delete
  2. It is kind of cute with the French stamping, altho I think I prefer full nails better...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I prefer them that way as well, but sometimes tips alone are enough for me. :)

      Delete
  3. sviđaju mi se tvoje kombinacije, odlično si spojila boje :D
    i to ti kaže žena koja nije ljubitelj frencha ni u kojem obliku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ni ja nisam ljubitelj frenča, ali ovaj koji ima drugačiji ton mi uopšte ne smeta. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...