17 August 2015

OPI Stranger Tides


Nije nikakva tajna da se meni sviđaju prašnjave zombične nijanse zelene, tako me je privukao i OPI Stranger Tides. No kako nisam bila sigurna da li bi mi stajao uzela sam mini bočicu, koju sam uspela da nađem kao raspar u Prima apoteci kod Pravnog. Veće pakovanje je teško naći i vredi potražiti ga u OPI korpici na sajmovima kozmetike.


It is no secret that I like dusty zombie-y shades of green, which is why I was drawn to OPI Stranger Tides. I was unsure if it will suit me so I bought only a mini bottle. Full size bottle can probably be found on Ebay and similar websites.


OPI Stranger Tides (NL P17) se pojavio 2011. godine u kolekciji urađenoj povodom izlaska četvrtog dela Pirates of the Caribbean filmskog serijala - On Stranger Tides. Zvanično sasvim dobro opisan kao žalfija-zelen lak, ovo je prilično zasivljen, veoma pigmentisan zelembać koji me dosta podseća na maskirne jakne. Odlično pokriva iz dva sloja, ali mala četkica iz starih mini bočica nažalost ostavlja tragove u laku. Nadlak sve to ispegla tako da to ne uzimam za zlo. Slike su snimljene u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


OPI Stranger Tides (NL P17) was part of 2011. collection developed to accompany fourth part of Pirates of the Caribbean saga - On Stranger Tides. It was officially described as sage green and I agree. It is very greyed-out green that reminds me of camo jackets. It gives great coverage in two coats, but small brush from old mini bottles leaves brushstrokes. Fortunately top coat evens it out so I don't take it against this polish. Photos were taken in shade. I have two coats of polish and no top coat.

14 comments:

  1. I love green, but this dusty one is not quite my favorite one. Tough it looks good on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is an odd shade, not that easy to love. :D

      Delete
  2. I agree, it also make me think of camouflage and khaki :)

    ReplyDelete
  3. Zanimljiva nijansa, malo suviše bledunjava za moj ukus da ga nosim samostalno ali bih ga mogla iskombinovati sa nekim drugim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja prva ne volim blede nijanse, veruj mi da ovaj super izgleda i sam uživo. :D

      Delete
  4. prelep je, baš mi žao što ga nemam

    ReplyDelete
  5. prekrasan je *.*
    kod mene još uvijek na wish listi :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Požuri da ga nabaviš pre nego što se zanavek useli na listu želja. :)

      Delete
  6. E ovako nesto nemam. :O Slagao bi mi se uz baletanke. ;)

    ReplyDelete
  7. Mnogo dobra nijansa, vredi ga uloviti.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...