20 September 2015

Matching Manicures - francuski manikir


Ura! Ove nedelje za temu imamo francuski manikir. Sreća, sreća, radost, uživancija! Ne baš. Zapravo uopšte ne. Zaista nisam ljubitelj frenča (više o tome možete pročitati ovde), ali na svu sreću znam kako da ovu dosadnu temu učinim malo zabavnijom.

Hurrah! This week's theme is French manicure. Happy, happy, joy, joy! Not quite. Actually not at all. I am not a fan of French manicure (you can read more about it here), but fortunately I know how to make even this boring theme a bit more interesting and edgy.


Kao inspiracija za ovaj manikir su poslužile moje muzičke i stilske ljubavi - hard rok i gotik prve generacije. Nije teško napraviti netipičan, a nosiv frenč manikir u takvom stilu, ali sam se ipak odlučila za nešto nenosiviju varijantu pa sam preko OPI My Gondola or Yours? na smajl liniju stavila komade lanca koji koristim u izradi nakita. Ovo je nepraktičnije od, recimo, nitni, jer se lanac stalno kači za odeću i kosu. I pored toga mi se veoma sviđa i nosila bih ga za neku svirku. Šta su druge blogerke smislile možete videti na linkovima ispod.

I turned to my musical and style loves for inspiration for this mani - hard rock and first generation of goth rock. It isn't difficult to make an unusual yet wearable mani in that style, but I opted for a bit less wearable version and decided to put pieces of chain I use for jewelry making over OPI My Gondola or Yours?. This version is less practical than, for instance, studs, as chain tends to catch on clothes and hair. Even so, I like it and I'd wear it for some rock gig. You can see what other bloggers have come up with at the links below.







25 comments:

  1. You are right, this would be perfect for a rock gig. No matter what the chain makes it very edgy, as long as you don't need to work in a kitchen or something like that LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Or need to pull your fingers through anyone's hair. :D

      Delete
  2. Replies
    1. Stičem utisak da odobravaš. :D

      Delete
    2. tako nekako ;)
      baš ludo izgleda, trebat ću si nabavit kakve lance za nokte :D

      Delete
    3. Ako imaš kakav repro shop u kraju, mislim da ti se više isplatiš da kupiš ukrasni lanac za nakit.

      Delete
  3. Kakav brutalni sarkazam u prvoj recenici! I love it! :-DDD
    Meni je ovo prelepo, nikad nisam videla ovako nesto, svaka ti cast na ideji :-)
    Volim i french, volim i ovo, volim nude, volim i drecavo, ma volim sveeeee :-DDD
    Jos ti kad uradis i uslikas, ihhh....
    Mnogo pozdrava and rock on \m/
    Alekta*

    ReplyDelete
  4. pravo rock đir :D odlična je :)

    ReplyDelete
  5. Ideja za 10! Ni ja nikad ne bih nosila klasični frenč, al' ovo je prva liga :D

    ReplyDelete
  6. Hahaha, uvod ti je odličan, delim ushićenje :D Bez obzira na to, mnogo mi se dopada tvoja realizacija, odlično izgleda i super ideja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Računam da je moje oduševljenje ovom temom prosto zarazno jer je ovo tip manikira koji se najređe viđa. :D
      Raduje me što je moja izvedba naišla na dobre reakcije.

      Delete
  7. Vrlo domišljato, zanimljivo izgleda. :)

    ReplyDelete
  8. hahahah poročitah prvo oduševljenje frenčom,, pa se šokirah, i tek onda sitna slova :D nebitno, lanac je ispao vrhunska ideja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa zar nisi znala da sam ja poznata po svojoj ljubavi prema frenču? :D
      Zapravo nemam ništa protiv njega sve dok nije običan, a klasičan mi je toliko dosadan da bih radije slušala da mi neko čita telefonski imenik nego da gledam i/ili nosim običan frenč.

      Delete
  9. A kajjaznam... Na tebi mi je to super, ali ne mogu to zamisliti na svojim noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali ono kaj mi se najviše sviđa je ideja i odmak od klasike!!! <3

      Delete
    2. Ma kako ga ne možeš zamisliti na sebi? Probaj, probaj. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...