19 October 2015

China Glaze Sleeping Under The Stars


Pre nekoliko dana me je Alexandar Cosmetics iznenadio jednim neočekivanim paketićem u kojem se između ostalog našao i jedan lak iz jesenje China Glaze kolekcije koji vam danas sa zadovoljstvom predstavljam. China Glaze lakovi imaju 14 ml, ne sadrže "veliku trojku" loših sastojaka i koštaju 489 dinara.


Several days ago I received a surprise package from Alexandar Cosmetics which contained, among other things, one of China Glaze polishes for autumn 2015. and I am thrilled to show it to you today. China Glaze polishes are big three-free and come in 14 ml bottles.


China Glaze Sleeping Under The Stars (82707) jedan je od zanimljivijih od dvanaest lakova iz The Great Outdoors kolekcije za jesen 2015. godine. Boja mu je neobična, teško odrediva. Na mahove deluje ljubičasto, na mahove teget, ponekada čak i tamno sivo sa plavo-ljubičastim podtonom. Sadrži dosta veoma finog ružičastog šimera, koji me neodoljivo podseća na onaj u Rimmel Hot List i sličnim lakovima. Šimer do izražaja dolazi na direktnom svetlu, dok pri drugačijem osvetljenju ovaj lak deluje kao krema ne preterano visokog sjaja. Zapravo, finiš mu je skoro gumast.


China Glaze Sleeping Under The Stars (82707) is one of the most interesting of the twelve polishes from The Great Outdoors Collection for autumn 2015. It's colour is unusual, difficult to discern. At times it looks purple, at times dark navy, sometimes even very dark grey with blurple undertone. It has quite a lot of very fine pink shimmery particles, which remind me of those in Rimmel Hot List and similar polishes. This shimmer is visible in direct light and under different light this polish looks like not so shiny creme. Actually, it has nearly rubbery finish.


Pigmentacijom laka sam veoma prijatno iznenađena, ali se zbog nje plašim skidanja laka. Naime, ovo je solidan jednoslojac, ali zbog jačine boje je moguće da farba nokatnu ploču (o čemu ću vas izvestiti čim budem skinula lak). Maže se sasvim lako, a savetujem vam da četkicu dobro obrišete kako se sa nje ne bi slilo suviše laka. Suši se brzo. *Posle skidanja definitivno mogu da kažem da probija bazu i boji i nokte i prste u plavo, mada ne jako i tu sam boju lako skinula trljanjem mekom četkicom i spunom.* Prve četiri slike su snimljene na indirektnom dnevnom svetlu, poslednje dve na suncu. Imam dva tanka sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila od uvoznika, što nije uticalo na mišljenje o njemu. Za više informacija vidite moju politiku rada.


Pigmentation of this polish is a pleasant surprise, but it is also the reason I fear removal of this polish. This is a decent one-coater, but since the colour is so strong it might be a stainer (I'll let you know as soon as I remove it). It goes on smoothly and I advise you to wipe the brush really well in order not to get too much polish on your nail. Drying time is fast. *After removal I can definitely say that this polish penetrates base coat and dyes nails and skin blue, but the stain is not strong and I have removed it easily with soft brush and soap.* The first four photos were taken in indirect natural light, the other two in sunlight. I have two thin coats of polish and no top coat. I have received this product from distributor, which didn't affect my opinion. For additional info see my disclosure policy.

27 comments:

  1. It is beautiful - but I wish the shimmer was more visible...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too. It is gorgeous in strong sunlight (or any strong direct light), but looks a bit less impressive indoors or in shade.

      Delete
  2. Dugo nisam kupila CG lak, jer nije bilo nekih inovacija za mene. Ovaj mi je prelep i nalazi se na listi, ali sam i ja isto pomislila za farbanje nokta. Čekam izveštaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova kolekcija ima nekoliko zanimljivih boja. Ova je svakako jedna od originalnijih.
      Za farbanje ću ti javiti.

      Delete
  3. I love these mysterious looking polishes a lot. This is a fantastic one!

    ReplyDelete
  4. Divan je ali ipak nije bas onakav kakvog sam ga zamisljala. Videcu sutra. :)

    ReplyDelete
  5. I ja bih volela da mu je šimer malo uočljiviji, ali lep je i ovako. :)

    ReplyDelete
  6. Šimer je malo pre diskretan za moj ukus ali boje je divna! :D

    ReplyDelete
  7. Obožavam ovakve lakove, volim diskretan shimmer, ali bih ipak volela da je mrvicu izraženiji. Na nijansu nemam zamerke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da većina nas deli tvoje mišljenje. :)

      Delete
  8. I love China Glaze, it's one of my favourite brands! I only wished the shimmer was more visible in this shade.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like China Glaze, I'm just not a fan of their brush.

      Delete
  9. sviđa mi se, zbog tog shimmera se definitivno isplati spustiti nos (i oči) malo bliže laku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne moraš se spuštati, samo uperi jaču lampu. :D

      Delete
  10. neočekivano lepa bazna boja, a potpisujem sve iznad po pitanju šimera

    ReplyDelete
  11. Skroz mi je zanimljiva nijansa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čudi me da je nisi primetila jer vidim da si dosta vremena i novca ostavila na China Glaze štandu na sajmu. :D

      Delete
  12. So deep and beautiful! <3

    ReplyDelete
  13. Lep je lak, jedino mi se finiš ne dopada, prekrila bih ga nadlakom.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...