11 October 2015

MisMatching manicure


Blogodrugarice danas rade tematski manikir posvećen dizanju svesti o raku dojke. Svakog oktobra smo preplavljeni ružičastim trakama i sličnim proizvodima, a ja ružičasti lak nemam. Umesto ružičaste, predstavljam vam petrolej i ljubičaste vrpce, koje su između ostalog znak ginekoloških kancera. Moja majka je rano ostala bez svoje majke upravo zbog ginekološkog kancera, a i druga baka mi je preminula usled jednog od njih kada sam bila mala. Mame i bake su potrebne deci. Zarad vaše dece, vaših unuka, molim vas da redovno idete kod ginekologa, radite PAPA test, pregledajte svoje grudi i vodite računa o sebi.

My fellow bloggers are doing breast cancer awareness manis today. Every October we get engulfed by pink ribbons and stuff and I don't even have a pink polish. So instead of pink, I am doing teal and purple ribbons, ribbons of gynecologic cancer awareness. My mother has lost her mother because of a gynecologic cancer and my other grandmother has also passed due to one of those. Children need their moms and grandmas. Please, for your children and your grandchildren, do go for regular gynecological check ups, have your breasts examined, have your pap smears done and take good care of yourselves.


Ovaj manikir je zaista bio jednostavan za pravljenje. Osnovna boja na palcu, srednjem i domalom prstu mi je Morgan Taylor Simply Spellbound, na kažiprstu Aura All About Him, a na maliću Don Juan OC257. Trake sam radila istim Don Juan i Aura lakovima. Na preostale nokte sam nanela Sephora Nail Designer Marble Art, ali izgleda da se njemu vremenom formula promenila pa osim efekta koji treba da pravi, još i puca. Sve sam matirala slojem Morgan Taylor Mattes a Wrap nadlaka. Šta su druge blogerke uradile možete videti na linkovima ispod.

This mani was really easy to make. The main colour I have on my thumb, middle and ring fingers is Morgan Taylor Simply Spellbound, Aura All About Him is on my pointer, and Don Juan OC257 on my pinkie. I did ribbons with the same Don Juan and Aura polishes. I have applied Sephora Nail Designer Marble Art over other nails, but it seems it has changed formula in time so besides giving that spotted effect, it also shatters. I have mattified it all with a coat of Morgan Taylor Mattes a Wrap. You can see other bloggers' manis at the links below.







18 comments:

  1. I like your take on this theme, the matte makes it so interesting!

    ReplyDelete
  2. Super izgleda, sviđa mi se efekat koji daje Sephora. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Meni se sviđao dok je valjao, ali ne sada kada je počeo i da puca.

      Delete
  3. Odlična poruka!
    Jako mi se sviđaju efekti na palcu, kažiprstu i malom prstu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Suzi. Više bih volela da sam dobila samo efekat koji je trebalo, bez pukotina, ali šta je tu je.

      Delete
    2. A gle, svašta nešto mi želimo, ali ne ide sve uvijek po planu...
      No, meni se baš ovako sviđa!!!

      Delete
  4. The matte ones are so pretty. Great theme for a great cause!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I seldom take on a cause, any cause, but this one feels very personal and too close to home.

      Delete
  5. Good cause and I like the mani! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I hope you are taking care of yourself.

      Delete
  6. pucajući lakovi su odlični, lijepo su se uklopili u manikuru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Nije trebalo da izgleda kao pucajući, ali tako se desilo. :D

      Delete
  7. da znaš da sam neko vrijeme mozgala nad fotkama, mislila sam da si upotrijebila pucarak pa točkala baznim lakom po njemu... nasmijala sam se sama sebi :D
    ali meni ovo skroz zanimljivo izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, sve sam pucajuće prosledila. Nisam znala da će se jedan spontano razviti. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...