06 November 2015

Electric Flakies


Kada sam predstavljala pločicu MoYou Nails 80 najviše pažnje je privukao mat manikir sa ljuspicama. Meni se sam taj manikir svideo toliko da nisam želela da ga skinem, što je i bio razlog da ga nadogradim francuskim pečatiranjem, a danas dobija i zaseban članak.

When I did the review of MoYou Nails 80 stamping plate, the mani that caught your eyes the most was the matte one with flakies. I loved that mani so much that I didn't want to take it off, which is why I stamped French tips over it, and now it gets a blogpost of its own.


Kako mi je kolekcija lakova rasla, neki lakovi su prosto pali u zapećak. To je bio slučaj sa Inglot ljuspicama, koje su, čini mi se, trenutno jedine ljuspice koje se u Srbiji mogu nabaviti. Stoga sam odlučila da obrišem prašinu sa bočice Inglot 204 i dodam jedan sloj preko China Glaze Sleeping Under The Stars. Da bi električno-plava boja ljuspica došla do izražaja, sve sam završila slojem Golden Rose Matte nadlaka.


As my nail polish collection grows, some polishes end up forgotten unjustly. That was the case with Inglot flakies, which I think are the only flakies we can get in Serbia. That is why I decided to dust off my bottle of Inglot 204 and add one coat over China Glaze Sleeping Under The Stars. To bring out electric-blue shade of flakies, I used a coat of Golden Rose Matte Top Coat.

36 comments:

  1. It is very pretty the result with these electric blue flakies! :-)

    ReplyDelete
  2. Mnogo mocno izgleda! :) Moramo cesce da nosimo flejkije. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moramo, a moramo i nabaviti neke nove, raznovrsnije. :D

      Delete
  3. It is uber-gorgeous - I remember it from the stamping mani - and oh gosh, I see why you didn't want to remove it <3

    ReplyDelete
  4. Nepogresivo dobra kombinacija - crno, flejkiji i matirano!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baza ispade crno zbog silnih slojeva, ali je zapravo teget-ljubičasta. :D
      Važno je da gotov proizvod izgleda dobro.

      Delete
    2. I to kakva baza! sad sam pogledala post u kojem si ga predstavila, instantna ljubav!

      Delete
    3. Jedina mu je mana što farba nokte.

      Delete
  5. How could you forget this beauty? I LOVE the effect of the flakes!
    Have a great day and weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you and a lovely weekend to you too. :)

      Delete
  6. uf uf, ovo je zbilja prejako <3
    istina, sa svakim novim lakom čini mi se da zaboravljamo koju stariju bočicu, a među njima često ima i nepravedno zapostavljenih :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlučila sam ove godine da neke od tih koje sam skrajnula ponovo nosim pa da vidim da li ću ih zadržati ili proslediti. Ovaj definitivno ostaje. :D

      Delete
  7. huh bas mocno izgleda! ja sam flekije uglavnom zaobilazila jer su svi imali odsjaj na zuto-narandzastu. nisam znala za ovaj plavi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inglot ima ove plave, ima zelene, ima te na žuto i još jedne, čini mi se.

      Delete
    2. znas li da li ih ima i dalje? svratila sam u njihovu radnju delti i imali su samo one vece lakove. nisam pogledala milistrazu, ali bih rekla 10+ml

      Delete
    3. Ne znam za Deltu, ali bilo ih je poslednji put kada sam bila u radnji u kralja Petra.

      Delete
  8. Fenomenalno 😍
    Peti put otvaram stranicu i ne mogu da se nagledam

    ReplyDelete
  9. Kako volim flejkije <3 Predobro iygleda manikir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja. Tim pre mi je nejasno kako još uvek imam par lakova sa ljuspicama koje nisam ni probala. :D

      Delete
  10. Koliko je savrsenooooo. E bas sam htela da kupim neke ljuspice meni je to mnogo lepo. Koliko kostaju te u Inglotu od prilike? :)

    ReplyDelete
  11. Zaboravljene, efektne ljuspice, idem da brišem prašinu :)

    ReplyDelete
  12. Kako im je intenzivna boja, savršene su, odlično se ističu preko tamne podloge. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, to je "mana" svih ovih starih ljuspica - vide se jedino preko tamne podloge.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...