22 November 2015

Matching Manicures - Tribal


Kako iz naslova već vidite, tema ovonedeljnog usklađenog manikira su "plemenski" motivi. Ovaj tip manikira je prilično popularan među stranim blogerkama, koje se uglavnom okreću egzotičnim afričkim ili raznovrsnim indijanskim dezenima. Ja sam odličila da ne moram ići daleko od kuće da bih prikazala takve slike. Ništa manje zanimljivi nisu naši motivi koji krase ćilime, posebno pirotske. Naravno, neke šare su lokalnog porekla i značenja, dok su druge preuzete sa orijentalnih ćilima, a ja sam dozvolila sebi tu slobodu da jedan improvizujem.

As you can see from the title, this week's matching manicure theme is tribal design. This sort of mani is quite popular among foreign bloggers, who mostly turn to exotic African or diverse native Indian patterns. I decided I do not need to go far from home to find such images. Patterns on carpets, especially Pirot carpets, are no less interesting. Some of them have local origin and meaning, some of them were taken from Oriental rugs and I have allowed myself also a bit of artistic freedom.


Nemam mnogo šta reći o ovom manikiru. Korisitla sam Morgan Taylor All White Now i Faber Castel tanki marker. Gotov rezultat nije najuredniji na slikama, ali uživo izgleda daleko bolje jer nema tolikog uvećanja. Ne zaboravite da bacite pogled na manikire drugih blogerki koje ove nedelje učestvuju u tematskom zadatku.



There's not much that I could say about this manicure. I have used Morgan Taylor All White Now and thin Faber Castel permanent marker. End result doesn't look very tidy in these images, but it looks far better in person because it is not enlarged. Do have a look at other bloggers' manis at the following links.







20 comments:

  1. Super si to odradila :)
    Ja sam razmišljala da suptilno ubacim naš pleter, ali budimo realni,crtanje mi je na razini petogodišnjeg djeteta i nisam sigurna na što bi u konačnici manikura izgledala :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahem, nemoj mi o veštini crtanja jer je njeno odsustvo kod mene veoma primetno. :)

      Delete
  2. Originalnop i drugačije, dopada mi se. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Drago mi je što mi je ideja da budem drugačija ovog puta uspela. :)

      Delete
  3. Manikura mi se svidila čim san je vidila :D Totalno oriđiđi, odlično :D

    ReplyDelete
  4. odlično, znam da uživo izgleda bolje no na makro fotkama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da, no dobro. Nisam nezadovoljna ni makro slikama jer je poznato da sam netalenat za crtanje. Ovo je ipak ispalo prilično pristojno. :D

      Delete
    2. tu te razumijem, ja zbilja ne znam crtati pa se koji put oduševim kako nešto uspijem napravit ;)

      Delete
    3. Zato uvek možemo da računamo na pečate. Oni nas neće izneveriti. :D

      Delete
  5. Moram da priznam da jako volim afričke motive (i da mi je žao što već dugo ne uspevam da vam se pridružim), ali ideja o prikazivanju ovih mi je odlična! :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...